خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ارشاد درباره ثقتی چه گفت؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.

توضیحات اسماعیلی در خصوص برکناری مدیرکل ارشاد گیلان/ قبل از این موضوع هیچ گزارش منفی نداشتیم/ سرپرست جدید تعیین کردیم، تا مسیر کار به این مساله گره نخورد

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برکناری مدیرکل ارشاد گیلان پس حواشی به وجود آمده باعث انتقاد یک عده‌ شده درحالیکه برخی دیگر معتقدند کار صحیحی تا روشن شدن موضوع صورت گرفته است، گفت: بله، ممکن است از هر طرف نگاهی باشد، از اولین لحظه این اتفاق فرآیند کاملاً روشنی را طی کرده است و نکته مهم این است هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس عنوان کردند از قبل گزارشاتی به آنها داده‌اند، بیان کرد: خیر، اشتباه است. چنین چیزی نبوده است. نکته‌اش این است که هیچ گزارش منفی نداشتیم. به محض اینکه این اتفاق افتاد، به دلیل رعایت شئونات عمومی جامعه و این‌که این بحث در یک مسیر خارج از این هیاهوها پیگیری شود به هر حال این یک مسئله شنیعی است و افکار عمومی ما نسبت به این مسائل حساس هستند، پیگیر موضوع شدیم و همه جای دنیا هم همین است.

وی یادآور شد: همان روزی که گزارش آمد و هیچ رسانه‌ای هم خبردار نشده بود، گفتیم یک سرپرست جدید تعیین می‌کنیم، تا مسیر کار به این موضوع گره نخورد. ما هیچ قضاوتی در این موضوع نداریم، در همان بیانیه‌ای که مجموعه اداره کل روابط عمومی مجموعه وزارت ارشاد در گیلان منتشر کرده اشاره شده باید موضوع در مسیر قضایی خودش قرار بگیرد، بررسی شود و هر آنچه مطابق حق و حقیقت است، اتفاق بیفتد.

اسماعیلی تاکید کرد: ما هیچ پیش‌داوری نداریم؛ به هر حال این موضوعات همیشه محل بروز مباحث حاشیه‌ای بوده است و به شدت از اینکه افکار عمومی ما با این مسائل مواجه شود، خودمان متأثر هستیم که بحث‌هایی پیش می‌آید. البته موضوع کانال منتشرکننده و مواردی از این قبیل مباحث مفصلی دارد که وارد آن نمی‌شوم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص این‌که آیا برای توضیحات پیرامون این مسئله به مجلس خواهد رفت،‌ عنوان کرد: از قبل از این اتفاقات رئیس کمیسیون امنیت ملی برای مباحث متفرقه از بنده دعوت کردند و برای این بحث نبوده است. ما به صورت عادی این ارتباطات را داریم و این برای قبل از این اتفاقات بوده و ممکن است در مورد این اتفاقات هم آنجا بحث شود.

انتهای پیام/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا