خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت علیرضا دبیر از جلسه‌ی جنجالی در فدراسیون کشتی

«علیرضا دبیر»،  درباره‌ی جلسه‌ی اخیر در فدراسیون کشتی که حاشیه‌هایی در پی داشت [لینک] و [لینک] بدون اشاره به نام غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کرده بود، گفت: بنا واقعا مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. حتما گله مندیم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتما جوابگو باشد، اما بنا بنده خدا مشکل شخصی داشت تا اینکه دیروز آمد و جلسه خوبی هم داشتیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در نشست توضیح کامل چرخه انتخابی تیم ملی برای خبرنگاران، گفت: مربی تیم ملی حتما نباید قهرمان المپیک باشد. من بدون تعارف در کشتی از همه کمتر می‌فهمم، اما فوق‌العاده مشورت پذیرم و از همه حتی آن‌هایی که مخالف هستند استفاده می‌کنم. من هم نمی‌توانم مثل خبرنگاران بنویسم، اما آن‌ها هم حتما نتوانستند مثل من کشتی بگیرند. همه ما بخاطر کشتی دور هم جمع شده‌ایم و اگر کشتی بالا برود همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: حتما هر کاری که سر و صدا زیاد داشته باشد کار خوبی است. من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی را ابلاغ می‌کردم، اما چند هفته است که با همه می‌نشینیم و صحبت‌هایشان را درباره چرخه انتخابی می‌شنویم.

دبیر بدون اشاره به نام غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کرده بود، گفت: بنا واقعا مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. حتما گله مندیم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتما جوابگو باشد، اما بنا بنده خدا مشکل شخصی داشت تا اینکه دیروز آمد و جلسه خوبی هم داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح چرخه انتخابی با کمک کارشناسان تدوین شده است، گفت: این طرح خیلی چکش کاری شده و ممکن است ایراد هم داشته باشد، اما همه سعی ما این بوده بهترین و عادلانه‌ترین روش را با کمک اهل فن تدوین کنیم.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: یکی از دیدهای ما این است که مسابقات قهرمانی کشوری احیا شود. چرخه فقط به معنای انتخابی تیم ملی نیست و هدف این است کشتی در کشور توسعه پیدا کند. همه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری شانس دارند و از همه سرمایه‌هایمان استفاده می‌کنیم.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا