خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از سپتامبر ۲۰۱۸ «تبادل سراسری زندانیان» ایران و آمریکا روی میز است

خبرآنلاین نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعای معاون وزارت امنیت داخلی آمریکا پاسخ داد.

سیدعباس موسوی در توئیتی نوشت:  “مزخرف گویی را پایان دهید! از سپتامبر ۲۰۱۸، آقای دکتر ظریف، موضوع «تبادل سراسری زندانیان» را روی میز گذاشته اند و از آمریکا خواسته اند که در قبال ایرانیان گروگان در آمریکا و دیگر کشورها، مسئولانه اقدام کند. رژیم شما تاکنون با بی توجهی واکنش نشان داده و جان آن ها را به خطر انداخته است. جهان به اقدام شما و نه حرفتان می‌نگرد. هموطنان ما را آزاد کنید!”

«کن کوچینلی» معاون وزارت امنیت داخلی آمریکا در توئیتر و در واکنش به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا نوشته است: واقعا می‌خواهید شهروندانتان بازگردند، طفره نروید، یک هواپیما بفرستید، دنیا دارد نگاه می‌کند و منتظر همان نتایج همیشگی هستند، که شما جز حرف زدن کاری نمی‌کنید.

لازم به ذکر است، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران امروز (دوشنبه) پس از نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره بحث تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت: بنده در مهرماه سال ۱۳۹۷ بر اساس تصمیمی که گرفته شد، در نیویورک اعلام کردم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد کلیه زندانیان ایرانی که در آمریکا و یا در سایر کشورها با فشار آمریکا زندانی هستند با کلیه زندانیان آمریکایی مبادله شوند، این صحبتی بوده که ما بیان کرده‌ایم.

وی افزود:​ از آن زمان آمریکایی‌ها تاکنون به آن پاسخ نداده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا