خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یک معلم از ساز و کار اپلیکیشن شاد

سعیده طاهری، دکترای ادبیات و معلم پیش‌دانشگاهی در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز در مورد اپلیکیشن شاد نوشت:

زمان زیادی از تدریس های مجازی در اپلیکیشن های مختلف نمی گذرد. هم دبیران و هم دانش آموزان تقریبا شرایط را پذیرفته‌اند و ظاهرا راضی هم هستند. در اوایل این سیستم آموزشی قرار بر خودمحوری مدارس بود. هر مدرسه بر مبنای شرایط خود در تلگرام و واتس آپ روند کاری را پیش برد. زمان زیادی نگذشت که دو برنامه اسکای روم و ادبی کانکت سر و صدای زیادی کرد.به محض زیاد شدن تقاضا باند برای اسکای روم تعریف نشد و ادبی کانکت فرصت را غنیمت شمرد و اعتبار خود را فقط از سه ماه به بالا عرضه کرد.

این موضوع به روال معمول پیش رفت تا زمانی که برنامه شاد برای همه مدارس اجبار شد. برنامه‌ای‌ رنگارنگ و پر ایراد! البته که ما دبیران برای وطن و فرزندانش و پرورش آنها باید جان بدهیم ولی گوشی های آیفون و ios و تحریم آنها دیگر در دستان ما نبود . این موضوع که برای این گوشی‌ها که در بازار با قیمت گزاف عرضه می‌شود برنامه‌ای تعریف نشده بود هیچ! در چند روز بعد چیزهای عجیبی شنیده شد مبنی بر هک شدن صفحاتی که برای هر مدرسه تعریف می شد و هر کسی می‌توانست وارد هر کلاسی به دلخواه شود.این هم هیچ! و حالا نکته‌ی دیگر این است که برای وارد شدن به این برنامه ابتدا باید احراز هویت شویم! و این احراز هویت مبنی بر اسناد هفت یا هشت سال پیش است. حالا سوال این است چرا برای یک تدریس ساده و شندرغاز برای آخر ماه اینهمه تلاش بی ثمر کنیم که در نهایت ۲۰درصد باقیمانده کتاب که در همین ایام و با تمام این سختی‌ها تدریس شد حذف شود. من به نوبه خود آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط را اندکی به تامل فرا می خوانم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام تو را به هر چی می پرستید مشکلات این برنامه را رفع کنید یا اصلا حذفش کنید.به خدا ما یک گوشی داغون بیشتر نداریم یک هفته هست که تا وارد برنامه شاد می شویم صفحه گوشی سیاه میشه و از برنامه میاد بیرون ونمی توانیم تکالیف بچه ها را ارسال کنیم.

  2. سلام بعضی معلمان خیلی کم کاری میکنند لطفا پیگیری کنید معلم میاد میگه اقا امروز درس مهم نیست خودتون بخونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا