خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بومی‌سازی قطار شهری مشهد با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: درصدد آن هستیم تا با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و کارشناسان این حوزه، بومی‌سازی متروی مشهد را توسعه دهیم.

«سایت مشهد رخداد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد نوشت: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ، در حاشیه اختتامیه نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترافیک شهری که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد، گفت: نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه دانش ایرانی و تکنولوژی‌های بومی به سایرین و محلی برای تبادل اندیشه و تفکر جوانان خلاق ایرانی است و بر همین اساس آخرین دستاوردهای قطار شهری مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

بهرام نکاحی ادامه داد: در طول چند روزی برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک شهری، بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یافتند و با توجه به مذاکراتی که با برخی از آنان انجام شده است مقرر شد تا در بومی‌سازی هرچه بیشتر قطار شهری و تجهیزات آن همکاری‌های مشترک انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در نمایشگاه‌ها شاهد آن هستیم، شناسایی افراد فعال در حوزه صنعت و فنی هست که در صورت همکاری قطار شهری با نخبگان و کارشناسان این حوزه، اتفاقات بسیار خوبی برای کلان‌شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل خواهد افتاد.

نکاحی با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی نمایشگاه مدیریت شهری افزود: در روز پایانی این نمایشگاه، سه نشست تخصصی با موضوعات معرفی پروژه مانیتورینگ و معرفی ریل سوم با نرم‌افزار ایرانی، آشنایی با دستاوردهای بومی‌سازی قطار شهری مشهد و ارائه نیازمندی‌های پژوهشی قطار شهری برگزار شد.»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا