خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۶ بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

سایت برترین‌ها نوشت: بازیگران ایرانی به مقوله استایل مانند نقاط دیگر دنیا اهمیت نمی‌دهند. در واقع، کمبود امکانات دنیای سلبریتی‌ها و نبود بستری حرفه‌ای در این زمینه باعث شده که چهره‌های معروف ایرانی آنچنان خاص و ویژه به‌نظر نرسند. مانند هالیوود یا حتی سینمای ترکیه، در نشریاتی مخصوص از حواشی زندگی بازیگران مطرح ایرانی گفته نمی‌شود و در بسیاری از موارد، زندگی‌ها و استایلی به‌مراتب ساده‌تر از مردم هم دارند. بااین‌حال، برخی از آنها در پوشش و استفاده از اکسسوری‌های خلاق‌ترند. در این مقاله به‌سراغ بازیگران مردی رفته‌ایم که ساعت‌های خاص و جذابی استفاده می‌کنند. با ما همراه باشید.

پیمان معادی

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

معادی از بازیگران بین‌المللی سینمای ایران است. او بارها در آثاری از کارگردانان مطرح دنیا حضور داشته و از موفق‌ترین‌ها در دنیای تصویر به‌شمار می‌رود. گفته‌ها حاکی از آن است که خانواده او کسب‌وکاری اصیل و قدیمی در حوزه ساعت‌های لوکس دارند. بنابراین، اصلا عجیب و بعید نیست که همیشه از ساعت‌های گرانی از بهترین برندها در تیپ و استایل خود بهره می‌برد. در تصویر بالا هم شاهد استفاده او از ساعت رولکس هستید. این ساعت طراحی بسیار ظریف و ساختار فنی به‌شدت مطلوبی دارد. رولکس از آن برندهایی است که به کیفیت محصول در کنار ظاهرش به یک‌اندازه دقت می‌کند. ترکیب دو رنگ طوسی و سبز زمردی در این ساعت بسیار دلنشین است. رنگ سبز خاصی که در آن دیده می‌شود هم به‌نوعی یادآور جنس و محصولی لوکس است. قیمت ساعت رولکس پیمان معادی بسیار بالا ارزیابی می‌شود.

مهران مدیری

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

مدیری خوش‌پوش نیست اما به‌واسطه کاریزمایی که در رفتار و گفتار دارد، همیشه جذاب و خوش‌تیپ جلوه می‌کند. این کارگردان و هنرپیشه باسابقه و محبوب از عناصر گران و خاصی هم در استایلش استفاده می‌کند. برای مثال، معمولا از ساعت‌هایی در استایلش بهره می‌برد که کار برندهای بسیار معروف دنیا هستند و قیمت خیلی زیادی هم دارند. در تصویر بالا هم مدیری را با ساعتی از برند هابلوت می‌بینید. این ساعت واقعا شیک است و طراحی موزونش باعث می‌شود که همیشه درمیان ترندها جایی برای خود پیدا کند. عناصر پوششی موجود در تیپ هر فرد، ترجیحات و سلایقش را ابراز می‌کنند. با نگاهی به تیپ هر شخص می‌توانید اطلاعات فراوانی درباره او به‌دست بیاورید.

نوید محمدزاده

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

نوید به استایل‌های متنوع و متفاوت علاقه و اعتقاد زیادی دارد. او در زمینه ساعت هم به‌سراغ گزینه‌ای خاص می‌رود و از ساده‌پوشی استقبال نمی‌کند. در تصویر بالا، او را با ساعت قرمزرنگ و خوش‌ساختی از برند جیشاک مشاهده می‌کنید. نوید محمدزاده استایل‌های ساختارشکن را می‌پسندد و این ویژگی را در انتخاب عناصر پوششی خود هم به رخ می‌کشد. همان‌طور که می‌بینید، این رنگ خاص و چشم‌گیر است و می‌تواند استایلی اسپرت را به‌خوبی از سادگی خارج کند. رنگ‌های شاد در گذشته در انحصار بانوان بودند و مردان کمتر حاضر به استفاده از رنگ‌های پرنشاطی مانند قرمز و صورتی در تیپ خود می‌شدند. این روزها، همه‌چیز تغییر کرده و دیگر خبری از جنسیت‌زدگی در انتخاب‌های افراد در حوزه مدوفشن نیست. برچسب‌زدن مردانه و زنانه به رنگ‌ها، کم‌کم معنای خود را از دست داده است و همه با هر جنسیتی می‌توانند با دستی باز به انتخاب رنگ استایل خود بپردازند.

امیر جدیدی

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

امیر جدیدی از بازیگران خوش‌چهره و کاربلد سینمای ایران است. او در زمینه پوشش هم به مقوله استایلینگ توجه دارد. سلیقه خاصش در انتخاب اکسسوری و به‌طور ویژه، ساعت هم دیده می‌شود. چند سال پیش، او با اصغر فرهادی برای شرکت در جشنواره کن راهی فرانسه شد و در آنجا استایل‌هایی جذاب و مناسب با موقعیت تدارک دیده بود. یکی از عناصر اصلی و شاخص پوششش، ساعت ادمارس پیگه بود. او اهل استفاه از برندهای معتبر و البته گران است. ساعتی که در تصویر بالا می‌بینید هم قیمت زیادی دارد. به‌طور کلی، تیپ و استایل امیر جدیدی اسپرت و غیررسمی است. همیشه هم از عناصر گران‌قیمت و برندهای معتبر در تیپش بهره می‌برد.

محمدرضا گلزار

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

چند سالی است که از شهرت و محبوبیت گلزار به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کم شده است. هرچند هنوز هم حضور او حتی در کوچه و خیابان هم با تجمع آدم‌های مشتاق برای دیدارش همراه است اما دیگر مانند دهه‌های گذشته در صف نخست بازیگران محبوب قرار نمی‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که خودش هم بیشتر روی کسب‌وکارهای متنوعی تمرکز دارد که متعلق به شخص او هستند. استایلی که از گلزار می‌بینیم، همیشه مطابق با استانداردهای پوشش یک بیزنسمن است. گلزار در انتخاب ساعت هم به‌سراغ موردی رفته که قیمت زیادی دارد و از برندهای مطلوب دنیا است. در تصویر بالا، ساعت گلزار را می‌بینید که از برند مطرح لندویل انتخاب شده است. چنین طرحی از ساعت برای جنتلمن‌هایی مطلوب است که خواهان تدارک‌دیدن تیپی رسمی برای شرکت در جلسه‌ای مهم یا یک مهمانی رسمی هستند.

سیامک انصاری

6 بازیگر مرد ایرانی که لاکچری‌ترین ساعت‌ها را به دست انداختند

انصاری هم از بازیگرانی است که در تجارت دستی بر آتش دارد. او هم بیزینسمن است و اصلا عجیب نیست که عناصر گرانی در استایلش استفاده می‌کند. با نگاهی به تیپ او می‌توانیم به‌سادگی متوجه شویم که در بسیاری از اوقات، به‌سراغ لباس‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت می‌رود. در تصویر بالا، سیامک انصاری را با ساعت امگا المپیک می‌بینید که از برندهای مطرح دنیا است و قیمت بالایی هم دارد. تیپ و استایل رسمی انصاری در تصویر بالا با وجود ساعت و اکسسوری‌های دیگری مانند انگشتر، خاص و شیک شده است. این مدل از ساعت هم می‌تواند در انواع تیپ‌های رسمی و نیمه‌رسمی و حتی اسپرت مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ و جنس بند ساعت امگا المپیک انصاری باعث می‌شود که کاربردی عمومی و گسترده داشته باشد. اگر در خرید ساعت تردید دارید، خوب است که چنین مدل‌هایی را به ذهن بسپارید. با گذر زمان، معمولا از چنین مدل‌هایی خسته نخواهید شد و سال‌ها می‌توانید از انتخابتان بهره ببرید و استایل‌های جذابی با آن برای خودتان تدارک ببینید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا