خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای تماس تلفنی بقایی از زندان

سایت جریان احمدی نژاد به نام «دولت بهار» در ساعت 10:25 شب مدعی شد که حمید بقایی در تماسی از زندان به این سایت گفته که شرایط روحی و‌ روانی‌ام بسیار خوب است و خطاب به یک خبرگزاری گفته: فرزند خلف پدرتان نیستید اگر فیلم غذا خوردنم را منتشر‌ نکنید.

به گزارش انصاف نیوز، این سایت در حالی مدعی تماس تلفنی بقایی شده که در همین روز چندین بار ادعا کرده بود او در سلول انفرادی اوین نگهداری می‌شود و به خاطر اعتصاب غذا وضعیت مناسبی ندارد.

در متن ادعایی این سایت به نقل از حمید بقایی آمده است: «اظهاراتی که درباره‌ی شرایط روحی و‌ روانی نامساعد بنده مطرح شده، چرند و کذب محض است. فشار اعتصاب غذا اگرچه اثرات سخت خود را بر جسم من تحمیل کرده اما شرایط روحی و‌ روانی بنده بسیار خوب است. به نظر می‌رسد اظهارنظرهای کذب درباره‌ی شرایط روحی و‌ ‌روانی بنده اهداف دیگری را دنبال می‌کند. بنده تاکید می‌کنم که در زندان هیچ دارویی مصرف نمی‌کنم و خودکشی هم نخواهم کرد».

بنا بر ادعای این سایت، بقایی ادعای یک خبرگزاری مبنی بر اینکه او در زندان به صورت مفصل غذا خورده و در اعتصاب غذا نیست را کذب خوانده و گفته است: متولیان این‌ رسانه فرزند خلف پدرشان نیستند اگر فیلم غذا خوردن بنده در زندان را منتشر نکنند!

حمید بقایی، معاون دولت اصولگرای احمدی نژاد، پیش از عید نوروز برای گذراندن محکومیت حبس در پرونده‌ی تخلفات مالی، به زندان اوین منتقل شد. اسفندیار رحیم مشایی، دیگر معاون احمدی نژاد پس از اعتراضات به اجرای حکم بقایی بازداشت شد اما به گفته‌ی احمد توکلی، فعال اصولگرا، اتهامات او نیز مالی است.

محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت احمدی نژاد و رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آن دولت نیز سه سال پیش با جرایم مالی راهی زندان اوین شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا