خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز سکه، طلا و ارز در بازار

ایسنا نوشت: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۱۰ دلار رسیده است.

جدیدترین نرخ‌های بازار ارز

از سوی دیگر قیمت‌ها در بازار ارز کماکان به صعود ادامه می‌دهد و امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان افزایش داشته است.

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۸ هزار و ۱۵۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته رشد ۲۵۰ تومانی داشته است.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هر چند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا