خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیاده‌روی خانواده ی مجلس در دریاچه خلیج فارس

سومین همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان و نمایندگان مجلس در دریاچه خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سومین همایش پیاده‌روی خانوادگی کارکنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو روز پیش ( جمعه 7 تیر) با حضور جمع کثیری از خانواده پرسنل و نمایندگان مجلس در مجموعه دریاچه خلیج‌فارس (چیتگر) برگزار شد.

در این همایش  پرسنل مجلس به‌همراه خانواده‌های خود، بعد از پیاده‌روی مسافتی، در بخش آمفی‌تئاتر مجموعه دریاچه خلیج‌فارس حاضر و بعد از اجرای برنامه های سر‌گرم‌کننده، به قایق سواری در این دریاچه پرداختند.

در این همایش مسعود پزشکیان عضو فراکسیون ورزش و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد از مشکلات جسمی و سلامتی به بی‌تحرکی و ورزش نکردن مربوط می‌شود، گفت: از طرف دیگر تنها ۲۵ درصد از این مشکلات به علت عملکرد متولیان بخش سلامت است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم تغییر روش زندگی در کشور به‌ویژه در کلانشهرها، افزود:‌ به طور حتم فعالیت‌های بدنی و رژیم غذایی از بروز بیماری‌های خطرناک جلوگیری می‌کند.

مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس بزرگترین قطب تفریحی، تفرجی و گردشگری و پذیرایی شهر تهران با وسعت حدود ۲۵۰ هکتار که شامل ۱۳۰ هکتار پهنه آبگیر و مابقی پهنه ساحلی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا