خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شهدای ناوچه کنارک به آرزویشان رسیدند»

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه «شهدای ناوچه کنارک به آرزویشان رسیده و دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند»، گفت: رهبری تاکید کرده‌اند که ایران باید قوی شود و این اقتدار و قوت و قوی شدن شهادت‌ها و خسارت‌ها و آسیب‌هایی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهدای گلگون کفن ناو موشک انداز کنارک(شهدای رمضان) که در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) انزلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان، اظهار کرد: خداوند شهادت را نصیب بندگان برگزیده‌اش می‌کند و طبق معارف دینی انسان مومن در مسیر بازگشت در راه خدا و مبدا آفرینش است و در این مسیر گاهی به فیض شهادت نائل می‌شود و با لباس افتخار شهادت در نزد خداوند متنعم می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتدار و تقویت و قدرتمند ساختن نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: رهبری تاکید کرده‌اند که ایران باید قوی شود و این اقتدار و قوت و قوی شدن شهادت‌ها و خسارت‌ها و آسیب‌هایی به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راه تحقق و دستیابی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحمل سختی‌ها و فقدان مجاهدان رزمندگان آسان‌تر می‌شود و اگرچه این داغ هم برای نیروهای مسلح و هم برای خانواده‌های عزیز این شهدا بسیار سنگین است اما آنچه که این داغ را تسکین می دهد وقوع شهادت در ایام ماه مبارک رمضان و در راه بر افراشتن پرچم نظام اسلامی در دنیا است.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه شهدای ناوچه کنارک به آرزویشان رسیده و دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند، تصریح کرد: اکنون وظیفه ماست که در این مسیر عزم خود را تقویت کرده و در راستای اعتلای نظام اسلامی و بر افراشتن پرچم اسلام در همه گیتی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اشاره به اینکه ماه رمضان و لیالی قدر بهترین فرصت برای هجرت انسان از خود است گفت: در کشور ما همه نیروی‌های مسلح و بخش عظیمی از مردم در مسیر خدا و در راه شهادت در راه خدا و بر افراشته شدن پرچم اسلام و نابودی کفر و ظلم گام بر می‌دارند و با وجود اینکه در ۴۱ سال از عمر انقلاب این مسیر را سپری کرده‌ایم باید بگویم روزهای بسیار مهمی در پیش روی امت اسلام است.

در ادامه حجت‌الاسلام جعفر صمدی اظهار کرد: این شهدا جان خود را بر کف گرفته و رفتند، تا ما راه آنها را ادامه داده و بایستیم؛ شهادت و غم از دست دادن این عزیزان تمام خانواده نیروی دریایی و از همه مهمتر ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی را اندوهگین و داغدار کرد.

مدیر عقیدتی سیاسی ناوگان شمال و منطقه چهارم نداجا انزلی با اشاره به اینکه تجلیل از مقام شهادت تجلیل از ایثار و از دل‌های نورانی است، افزود: شهادت این سفید جامگان بخاطر ایمان به خدا و عشق به وطن در عرصه سربازی ولایت و حفاظت از مرزهای آبی کشور بوده است.

حجت‌الاسلام صمدی با بیان اینکه سایر همرزمان باید بدانند این جانفشانی‌ها درس بزرگی برای همه ماست و همه ما آرزوی شهادت داریم، گفت: سفیدجامگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش راه شهدا را با قدرت و اراده قوی‌تر ادامه داده و در همه عرصه‌ها برای سر افرازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا