خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلمبرداری نسخه جدید «صورت زخمی» در لس آنجلس

یک کارگردان ایتالیایی نسحه جدید فیلم معروف «صورت زخمی» را پس از سال‌ها با فیلمنامه‌ای از برادران کوئن برای کمپانی یونیورسال مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، یونیورسال پیکچرز از سال ۲۰۱۱ پروژه ساخت فیلم جدید «صورت زحمی» را در برنامه داشت و در ابتدا «دیوید آیر» و «آنتونیو فوکوا» برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده بود اما در نهایت «لوکا گوادانینو» کارگردان نامزد اسکار ایتالیایی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

اولین فیلم «صورت زحمی» در سال ۱۹۳۲ به کارگردانی «هاوارد هاوکس» و «ریچارد راسن» و بازی «پل مونی» ساخته شد و پس از آن «برایان دی پالما» در سال ۱۹۸۲ فیلم جدید «صورت زحمی» را برای کمپانی یونیورسال ساخت و «آل پاچینو» در نقش اصلی «تونی مونتانا» گانگستر کوبایی بازی کرد.

نسخه جدید فیلم «صورت زخمی» در لس آنجلس مقابل دوربین می‌رود و برادران کوئن هم در سه سال اخیر به عنوان نویسندگان فیلمنامه با این پروژه سینمایی همکاری داشته‌اند و نسخه اولیه فیلمنامه نیز توسط «گرت دانت»، «جاناتان هرمان» و «پل آتاناسیو» نوشته شده است. «دایلان کلارک» نیز تهیه‌کننده این فیلم سینمایی جدید خواهد بود.

«لوکا گوادانینو» در سال ۲۰۱۷ فیلم «مرا با نامت صدا کن» را ساخت که در چهار شاخه نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار از جمله بهترین فیلم نامزد جایزه شد و در نهایت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خانه برد. این کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایتالیایی ساخت قسمت دوم فیلم «مرا با نامت صدا کن» با عنوان «پیدایم کن» را هم با بازیگران قسمت اصلی شامل «تیموتی شلمی»، «آرمی همر» و «مایکل استلبرگ» در برنامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا