خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ازدواج کرده است؟

افسانه پاکرو چند وقتی است که مهاجرت کرده است و عکس هایی از او با بازیگر ترک منتشر شده است.

شمانیوز نوشت:

عکس جدید افسانه پاکرو در ترکیه و کنار بازیگر مشهور ترکی در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس | عکس جدید افسانه پاکرو در ترکیه کناز بازگز معروف ترکی | خانم بازیگر مهاجرت کرد

به گزارش شمانیوز: افسانه پاکرو در چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز متولد شد. افسانه پاکرو دومین فرزند خانواده بوده که دارای یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر است. افسانه پاکرو تا به اکنون مجرد بوده و تحصیلات خود را در رشته گرافیک و مقطع فوق دیپلم ادامه داد. او شخصیتی محجوب و با طمانینه داشته و بسیار کم صحبت است‌. آنچه دیگران می خوانند:

افسانه پاکرو

رکنا نوشت:

تصویری از افسانه پاکرو در کنار بازیگر ترکیه ای در فضای مجازی منتشر شده است گفته می شود این بازیگر ترکیه ای از افسانه پاکرو خواستگاری کرده است و جواب بله گرفته است اما مدت هاست از این اتفاق می گذرد و خبری از ازدواج نیست !.   

ازدواج افسانه پاکرو با بازیگر جذاب ترکیه ای ! / خانم بازیگر بله گفت ؟!

افسانه پاکرو عشوه های افسانه پاکرو / مهاجرت افسانه پاکرو زیبایی افسانه پاکرو / افسانه پاکرو بازیگر

میخوای لاغر شی و نمیدونی چیکار کنی؟ (روشی پرطرفدار در ترکیه)در کمترین زمان، سقف منزلتان را زیبا کنید | سقف لابلپیش فروش خانه با امکانات هتلینگ فقط با 1.5 میلیارد تومانتیرویید کم کار داری؟ (با این روش جادویی درمان‌شو!)دیگر خانه را گران نخرید ! با 1.5 میلیارد هم می توانید مالک خانه شوید

افسانه پاکرو یکی از بازیگران زیبا و 40 ساله سینما و تلویزیون است که در دهه 80 با بازی در فیلم رویای خیس به شهرت رسید. این بازیگر پس از مدتی به ترکیه رفته است و در فیلمی به نام ترانه ای عاشقانه برایم بخوان محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرده است. این بازیگر در حال حاضر در ترکیه زندگی میکند. تصاویری از این بازیگر و یوسف چیم بازیگر ترکیه ای که در این فیلم با یکدیگر همبازی بودند منتشر شده است.

افسانه پاکرو
افسانه پاکرو
افسانه پاکرو

در خلاصه داستان ترانه ای عاشقانه برایم بخوان آمده است : یوسف چیم ایفا کننده نقش امره در فیلم است که عاشق بین آیلا که تهیه کننده حرفه ای موسیقی است و دلارا که دختری ایرانی است قرار گرفته است، واتفاقات بعدی بین آنها، شما را در یک داستان عاشقانه متفاوت که سر شار از هیجان است قرار می دهد.

فیلم جدید افسانه پاکرو

عکس  افسانه پاکرو

عکسی از افسانه پاکرو در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

افسانه پاکرو
افسانه پاکرو
افسانه پاکرو

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا