خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظریف: آیت‌الله هاشمی معمار هسته‌ای ایران است

وزیر امور خارجه با بیان اینکه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی معمار هسته‌ای کشور است» گفت: در دوران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موضوع دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای در برنامه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عصر شنبه در همایش “عبور از بحران و توسعه ایران با نگاهی به رویکرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” با گرامی‌داشت یاد و خاطره رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از همه چیز خود برای انقلاب اسلامی مایه گذاشت و از هیچ چیز برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت کشور ابا نکرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه «در دنیای امروز برای آنکه بتوانیم اهداف کشور و انقلاب را پیش ببریم، لازم است تمام ظرفیت‌های خود را به درستی بشناسیم» خاطرنشان کرد: در دوره امروز برای پیشبرد اهداف انقلاب و کشور پس از شناخت صحیح ظرفیت‌ها باید از آن‌ها به موقع خود استفاده کنیم و برای رسیدن به اهداف، نباید جز موضوعات مقدس و ارزش‌های اصیل خود موضوعات دیگری را قدسی کنیم. نباید از ابزارهای دیگر استفاده کنیم و منتظر ثبت در تاریخ بمانیم بلکه باید بدانیم تاریخ خود به درستی قضاوت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه افزود: برای نگرانی از ثبت در تاریخ، باید خود را برای مصالح مردم فدا کنیم و مصالح مردم را فدای خود نکنیم. باید ابتدا ببینیم که چه امکاناتی داریم و از آن‌ها به درستی استفاده نماییم.

ظریف با تاکید بر اینکه «در دنیای امروز استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها ضروری است» ادامه داد: پیش از استفاده از امکانات باید شناخت واقعی و واقع‌بینانه از شرایط و ظرفیت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هسته ای را طوری بنا میکنند که احمدی نژادها یک شبه به فنا ندهند و خسارتش بیش از نفعش نباشد این کشور بخاطر همین موضوع در همه زمینه های دیگر خسارت داد و میدهد نباید گفت حقمان نبود ولی در همین موضوع و دیگر موضوعات مهم عجول بودیم وانقلابی بودن صبر هم لازمه اش هست همینکه با تمسخر میگن ما پراید نمیتونیم بسازیم بلند پروازی کرده هسته ای میسازیم از کم شروع کرده بودیم الان قدرت اول دنیا بودیم اقای ظریف شاید در برجام موفق بودی ولی وزیر خارجه خوبی در حداقلها نیستی چون عجولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا