خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استعفای دسته‌جمعی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

تعداد قابل توجهی از اعضای کمیسیون ورزشکاران تصمیم به استعفا گرفته‌اند و درخواست خود را نیز به رییس کمیته ملی المپیک داده‌اند.

به گزارش ایسنا، کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در حالی که قرار بود به بسیاری از مشکلات و مسائل ورزشکاران رسیدگی کند اما غیر فعال شده است و حتی تعداد زیادی از اعضای آن نسبت به این وضعیت کمیسیون گلایه دارند. از این رو 8 تا 10 نفر از اعضا  از حضور در این کمیسیون استعفا داده و درخواست خود را به رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک داده‌اند.

سه شنبه هفته گذشته نیز کمیسیون ورزشکاران در حالی تشکیل جلسه داد که تنها پنج نفر از اعضا هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، الهه احمدی، حمیدرضا قلی پور و افشین نوروزی حضور داشتند.

مورد مهم دیگر این است که طبق آیین نامه کمیسون ورزشکاران، رییس و نایب رییس کمیسیون به مدت یک سال انتخاب می شوند و آرش میراسماعیلی نیز پنجم آبان 97 پس از استعفای سوریان از ریاست، به عنوان رییس جدید کمیسیون انتخاب شد، بنابراین حتی دو ماه است ریاست او نیز به پایان رسیده است.

کمیسیون ورزشکاران در حالی در چنین وضعیت آشفته ای قرار دارد که در آستانه المپیک قطعا ورزشکاران بیش از  هر زمان دیگری به فعالیت های این کمیسیون احتیاج دارند و مهم تر اینکه ایران قرار است در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC شرکت کند اما تاکنون هیچ حرکتی از این کمیسیون مشاهده نشده که برای رای آوردن سعید معروف در انتخابات لابی های لازم انجام شود. دلیل اصلی  آن هم فراموش شدن شعارهایی است که در ابتدا مطرح شد و اکنون هم این کمیسیون درگیر اختلافات داخلی است.

البته گفته می شود صالحی امیری قرار است به استعفای اعضای کمیسیون رسیدگی کند و در مورد این وضعیت تصمیم بگیرد. حالا باید دید سرنوشت کمیسیون ورزشکاران در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

آرش میراسماعیلی، هادی ساعی، قاسم رضایی، کمیل قاسمی، الهه احمدی، مجتبی عابدینی، سعید حسنی پور، حمیدرضا قلی پور، یوسف کرمی، مهدی کامرانی، زهرا نعمتی، علیداد ساوه شمشکی، کیمیا علیزاده، حمید سوریان و کیانوش رستمی کسانی بودند که ابتدا در انتخابات رای آوردند اما سپس سوریان و رستمی کنار رفتند  و حسن تفتیان و افشین نوروزی جایگزین شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا