خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزبه چشمی در استقلال ماندنی شد

روزبه چشمی در استقلال ماندنی شد تا فصل آینده را نیز در این تیم توپ بزند. این در حالی است که زمزمه هایی مبنی بر حضور وی در سپاهان به گوش می‌رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم استقلال تهران چند روزی است که در فصل نقل و انتفالات به صورت جدی تر وارد شده است و خبرهای این بازار را به خود معطوف کرده است. استقلال تا اینجا خرید امید حامدی فر و سجاد شهباززاده را قطعی کرده است و توافقاتی را نیز با رضا میرزایی، کاوه رضایی و محمدحسین زواری انجام داده است.

پیش از این نیز خبر قطعی تمدید قرارداد آرمان رمضانی و مهدی مهدی پور نیز رسمی شده بود و حالا روزبه چشمی در استقلال ماندنی شد. چشمی که در فصل گذشته کاپیتان سوم تیم استقلال بود و این احتمال می‌رود که با جدایی احتمالی وریا غفوری، بعد از حسینی کاپیتان دوم آبی‌ها شود.

چشمی در استوری که دقایقی پیش در اینستاگرام خود منتشر کرد اخبار موثق مربوط به ادامه همکاری‌اش با استقلال را تایید کرد تا قطعا فصل بعد نیز آبی پوش باشد.

روزبه چشمی در استقلال ماندنی شد

گفتنی است با وجود اخبار خوبی که در این روزها از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد همچنان بزرگترین نگرانی هواداران استقلال عدم تمدید وریا غفوری است که احتمالا به جدایی وی منجر خواهد شد هرچند که آبی‌ها همچنان به تغییر اوضاع در این خصوص امیدوارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا