خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سازمان قضایی به گونه‌ای عمل کند که انگیزه نیروهای مسلح کم نشود»

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به وظیفه این سازمان در اجرای قانون و برقراری نظم در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مأموریت های نیروهای مسلح به نحو احسن انجام شود و انگیزه افراد کم نشده و از بین نرود ولی خط قرمز ما قانون است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، مدیر موسسه بازسازی شهید زین الدین نیروی زمینی سپاه با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان دیدار کرد.

سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در جریان این دیدار با بیان اینکه حرکت نیروهای مسلح در عرصه های مختلف چه برقراری امنیت و چه کمک رسانی در سیل و زلزله و مبارزه با ویروس کرونا باعث دلگرمی و آرامش مردم شده است گفت: بخشی از این فعالیت‌ها، وظیفه ذاتی نیروهای مسلح نیست لیکن با دستور مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) نیروهای نظامی و انتظامی در همه این عرصه‌ها با اخلاص و صداقت کامل پشتیبان مردم بوده‌اند.

بنیمی با اشاره به وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح در اجرای قانون و برقراری نظم در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مأموریت های نیروهای مسلح به نحو احسن انجام شود و انگیزه افراد کم نشده و از بین نرود ولی خط قرمز ما قانون است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران موسسه شهید زین الدین گفت: این موسسه، یک مجموعه موثر از ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون بوده و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری دو مجموعه، قدم های خوب و موثری در پیشگیری از وقوع جرم برداریم.

در ادامه این دیدار، سرهنگ محمدعلی طالبی مدیر موسسه بازسازی شهید زین الدین اظهار کرد: این موسسه توانسته با بهره گیری از توانمندی جوانان متخصص و انقلابی به پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های تعمیر و بازسازی خودرویی و ادوات زرهی دست پیدا کند.

وی افزود: ارتقاء سیستم ها در حوزه رزم شبانه از جمله این پیشرفت‌هاست که باعث می شود تانک و نفربر زرهی بتواند همان فعالیت رزمی خود را در شب نیز به خوبی داشته باشد.

سرهنگ طالبی تولید دیزل ژنراتور را از دیگر پیشرفت‌های این مجموعه برشمرد و افزود: این دستاورد در حقیقت توانسته این موسسه را به یک مرکز صنعتی بی بدلیل در سپاه و حتی کشور تبدیل کند و اکثر نیازمندی سپاه را در حوزه ژنراتور برطرف کرده‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا