خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکیل دو ستاد جداگانه جوانان در ائتلاف اصلاح طلبان و ندا

ایسنا امروز گزارش داد: ستاد جوانان و دانشجویان ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان تشکیل و مهدی نادمی به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شد. این ستاد با دعوت از 21 نفر از فعالین جوان حزبی، دانشجویی و سازمان‌های مردم نهاد اصلاح طلب زیر نظر شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان شکل گرفت و مهدی نادمی به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شد. این ستاد زیرمجموعه ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان است که ریاست آن را مهندس صوفی برعهده دارد.

به گزارش انصاف نیوز، روز گذشته نیز اعضای حزب ندای ایرانیان ستادی مشابه راه اندازی کرده بودند که با عنوان «اعلام موجوديت ستاد جوانان اصلاح طلب با عنوان «سماء دهم» از آن رونمایی شده بود.

در بیانیه ی این ستاد آمده است: «ما جمعی از جوانان اصلاح طلب، بر آن شدیم در فرصت تاریخی انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، در فعالیتی فرا حزبی و با مرام مشترک برای موفقیت جبهه اصلاحات گرد هم آییم. … با توجه به ساختار انتخاباتی کشور و لزوم فعالیت زیر یک چتر، ما شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات را نهادی امین، نوید بخش موفقیت جریان اصلاحات می دانیم. فعالیت سیاسی در انتخابات شامل دو جنبه است، تعیین کاندیدا و کمپین انتخاباتی، فعالیت سما دهم صرفا در حیطه کمپین انتخاباتی خواهد بود. کوشش خواهیم کرد در شرایطی که تلاش عمده کنش گران سیاسی به بستن لیست و تعیین کاندیدا معطوف شده است از هم اکنون فعالیت خود را بر جذب، ساماندهی و آموزش جوانانی که دل در گروی پیروزی اصلاحات دارند، متمرکز کنیم. فارغ از تصمیم شورای عالی اصلاح طلبان بر تعیین کاندیداها، آنچه برای ما مهم است پیروزی و پیگیری ارمانهای اصلاح طلبانه مردم ایران در چارچوب قوانین و مقررات است».

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا