خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همه چیزهایی که باید درباره قیمت اسنپ بدانیم | مدیرعامل: هزار تومان تغییر قیمت، رفتار راننده و مسافر را عوض می‌کند

تاکسی اینترنتی یکی از پرکاربردترین و البته پر حرف‌ و حدیث‌ترین خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران است.

سرویس اقتصادی انصاف نیوز گوشه‌ای از این حرف و حدیث‌ها را با محمد خلج قاسم‌آبادی، مدیرعامل اسنپ در میان گذاشته است. او از پیچیدگی‌های قیمت‌گذاری می‌گوید و تاکید دارد که قیمت اسنپ با هوش مصنوعی و در نقطه رضایت مسافر-راننده تعیین می‌شود.

گفت‌وگو با آقای خلج با این پرسش آغاز شد که متولی تاکسی‌های اینترنتی کیست؟ چه کسی برای‌شان قانون می‌گذارد و با چه سازمان یا وزارتخانه‌هایی طرف هستند؟

او در پاسخ گفت: واقعیت این است که همه تاکسی‌های اینترنتی و از آن فراتر، کسب‌وکارهایی که در حوزه اقتصاد دیجیتال فعال هستند، مجوز فعالیت خود را از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی می‌گیرند. اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی هم موظف‌اند مجوز خود را از این اتحادیه بگیرند که زیرمجموعه اتاق اصناف و به نوعی تحت نظارت وزارت صمت است. ضمن این که از جهت تنظیم‌گری، مذاکرات طولانی و فشرده‌ای را با وزارت کشور، وزارت صمت و نمایندگان معاونت علمی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی، سازمان فناوری اطلاعات و تقریبا همه سازمان‌ها و ارگان‌هایی داشته‌ایم که می‌توانستند در مقوله تاکسی‌های اینترنتی کمک کنند.    

پیشی گرفتن تنظیم‌گری تاکسی‌ها از سایرین

مدیرعامل اسنپ «دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی» را محصول این مذاکرات و جلسات خواند و ادامه داد: این دستورالعمل که در سال 98 مصوب شد، به نوعی بحث تنظیم‌گری در حوزه‌های مختلف را برای تاکسی‌های اینترنتی تعریف کرده از جمله درباره مسئولیت‌ها، تعهدات، فرمول قیمت‌گذاری و… این دستورالعمل هم پیامد مصوبه هیات وزیران بوده و در مجموع به عنوان تنظیم‌گر در این بخش مورد استفاده بوده است.

او به این پرسش انصاف نیوز که آیا این دستورالعمل برای پوشش دادن به همه مسائل تاکسی‌های اینترنتی کفایت می‌کند، پاسخ داد: به نظر من از دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی به عنوان یکی از بهترین اتفاقات این حوزه می‌شود یاد کرد و حتی از آن برای سایر بخش‌ها هم الگوبرداری کرد اما این‌که بگوییم کافی است، طبیعتا می‌شود کارهای بیشتری انجام داد و گام‌های بلندتری برداشت.

خلج وضعیت نظارت و عملکرد تاکسی‌های اینترنتی را مطلوب دانست و افزود: به نسبت حوزه‌های دیگر، خیلی جلوتر هستیم و تاکسی‌های اینترنتی از معدود بخش‌هایی هستند که هم‌زمان با فعالیت و بدون این‌که مجبور به توقف شوند، بحث‌های تنظیم‌گری‌شان به ثمر رسیده است در حالی‌که در سایر حوزه‌ها مشکلات متعددی وجود دارد.

مدیرعامل اسنپ به بحث‌های پرحاشیه این روزها درباره استارتاپ‌های سلامت اشاره کرد و گفت: در این بخش به نظر می‌رسد دستگاه‌های متولی که وظیفه‌شان کمک به بخش خصوصی و تسهیل فعالیت آنان است، به تعبیری وظایف خود را انجام نداده‌اند. بنابراین در حوزه تاکسی‌های اینترنتی، بحث تنظیم‌گری پیشرفت خیلی خوبی داشته و الان تقریبا 4 سال است که ما با دستورالعمل مورد اشاره فعالیت می‌کنیم. قبل از آن هم حدود سه تا چهار سال این بحث در جریان بود.

راهی برای کاستن از مشکلات حمل بار و مسافر در سطح ملی

از آقای خلج سوال شد به نظر شما می‌شود مشکل حمل‌ونقل بار و مسافر در کشور را با مدل اسنپ حل کرد؟ او پاسخ داد: مدل تاکسی‌های اینترنتی را می‌شود با تعبیر مسقط‌الراس توضیح داد یعنی مبدا و مقصد در پلت‌فرم‌ها مشخص است و سفر بعدی، منطبق یا خیلی نزدیک به سفر قبلی است. همین ویژگی، بهره‌وری قابل توجهی ایجاد می‌کند چون زمان و هزینه را به شدت کاهش می‌دهد. پس مدل، مدل قابل توجه و موثری است. ضمن این‌که شفافیت، در دسترس بودن، بحث‌های زیست‌محیطی و حتی عدالت از این منظر که در هر نقطه‌ای می‌توانید به ناوگان دسترسی داشته باشید، در این مدل قابل توجه است و می‌توان از آن برای جابه‌جایی بار و مسافر بین شهری هم الگو گرفت.

او به مشکلات متعدد جابه‌جایی بار و مسافر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: فکر می‌کنم خیلی واضح است که اگر یک بیزینس مدل دقیق نوشته شود و از ظرفیت پلت‌فرم‌ها و تجربه‌شان استفاده شود، قطعا راندمان بهتری در حوزه حمل و نقل بار و مسافر خواهیم داشت.

برچسب نزنیم، قیمت‌ها را مقایسه کنیم

مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این پرسش که چرا اسنپ پس از حذف تاکسی‌سرویس‌ها و مسافرکش‌های عبوری، قیمت‌های خود را بسیار گران کرده است، گفت: قبل از این‌که بخواهیم یک برچسب قیمت بالا به تاکسی‌های اینترنتی بزنیم، باید روند قیمت در این‌جا را با روند قیمت کالاها و خدمات در بخش‌های دیگر مقایسه کنیم.

خلج ادامه داد: قاعدتا قبول دارید که در این چند سال یک رشد عجیب و غریبی در قیمت خودرو و لوازم یدکی را تجربه کرده‌ایم. هزینه استهلاک خودرو به شدت بالا رفته و طبیعی است که قبول داشته باشید کاربران راننده نمی‌توانند با کرایه‌هایی که قبلا تعیین شده بود، کار کنند چون قطعا برای‌شان صرفه اقتصادی ندارد.

مدیرعامل اسنپ می‌گوید در قیمت‌گذاری باید هم منافع راننده و هم منافع مسافر هم‌زمان رعایت شود و این رعایت توامان، کار را بسیار پیچیده می‌کند

او از رصد دائمی بازار آف‌لاین توسط کارشناسان اسنپ خبر داد و افزود: اتفاقا در بررسی این بازار، به نتیجه‌ای کاملا برعکس ادعایی که مطرح کردید می‌رسیم. یعنی قیمت تاکسی‌های اینترنتی هم‌چنان از بازار آف‌لاین مناسب‌تر و بهره‌ورتر است. البته هم‌چنان هم تلاش می‌کنیم که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های اطلاعاتی، سیستم قیمت‌گذاری پویای خودمان را به روزتر کنیم و طوری قیمت‌گذاری کنیم که برای هر دو گروه کاربران ما به‌صرفه باشد.

خلج گفت: موفقیت ما در این است که بالاترین نرخ تبدیل درخواست سفر را داشته باشیم. برای این‌که به این نقطه برسیم، قیمت‌گذاری باید درست انجام شود چون در قیمت پایین، راننده از ارائه خدمت سر باز می‌زند و از برنامه خارج می‌شود. به عبارت دیگر قیمت پایین، عملا عرضه را کاهش می‌دهد و در نتیجه قیمت را افزایش می‌دهد. قیمت بالا هم باعث کاهش تقاضا می‌شود و کاهش تقاضا در نهایت به افزایش قیمت منجر می‌شود. بنابراین مدل قیمت پویا با استفاده از هوش مصنوعی، در نهایت بهره‌ورترین نقطه را انتخاب می‌کند.

نه گران، نه ارزان؛ نه می‌توانیم، نه می‌خواهیم

او ادامه داد: ما نه می‌خواهیم و نه می‌توانیم قیمت‌گذاری خیلی پایین داشته باشیم و نه قیمت‌گذاری خیلی بالا. باید جایی را پیدا کنیم که هر دو کاربر از آن رضایت داشته باشند و از بازار خارج نشوند.

مدیرعامل اسنپ درباره اعتراض رانندگان به قیمت‌های پایین هم گفت: بین این دو پرسش شما یک پارادوکس وجود دارد که به نظر من سختی قیمت‌گذاری در این حوزه را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما همین بحث قیمت‌گذاری است چون هم راننده و هم مسافر باید راضی باشند. ضمن این‌که ‌ذی‌نفعان دیگری هم داریم که باید راضی باشند به این معنا که سازمان حمایت و دستگاه‌های نظارتی دائم قیمت‌ها را تحت نظر دارند. بنابراین اصلا امکان قیمت‌گذاری خیلی بالا و خیلی پایین نداریم.

خلج افزود: این نکته را هم مد نظر داشته باشید که تنها رقیب ما سایر تاکسی‌های اینترنتی نیستند. ما با حوزه آف‌لاین رقابت سختی داریم که از خودروهای شخصی تا مترو را شامل می‌شود. اصطلاحا می‌گوییم سوئیچینگ‌کاست برای هر دو گروه کاربری ما خیلی پایین است. یعنی اگر قیمت ما برای راننده نامطلوب باشد، به راحتی وارد بازار آف‌لاین می‌شود. برای مسافر هم همین‌طور است و اگر قیمت را مناسب نداند از امکانات حمل‌ونقلی دیگر استفاده می‌کند.

مدیرعامل اسنپ با اشاره به گستردگی خدمات جایگزین، بازار فعالیت اسنپ را یک بازار پرکشش خواند و گفت: در بازار پرکشش به ازای هر واحد افزایش قیمت، تقاضا چند برابر کاهش پیدا می‌کند. آمارهای ما نیز این گزاره را به طور کامل تایید می‌کند یعنی فرض کنید هر هزار تومان تغییر قیمت، رفتار مسافر و راننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او از تعریف مشوق‌هایی برای کاربران اسنپ خبر داد و گفت: پیش‌تر همه کاربران ما تشویق می‌شدند که از امتیازات و مشوق‌ها و امکاناتی که به صورت عمومی تعریف شده بود، استفاده کنند اما اخیرا داریم به مدل‌هایی فکر می‌کنیم که شاخص‌هایی مانند بیشترین تعداد استفاده یا تعداد پیمایش را مد نظر دارد و بر همین اساس، باشگاه خاصی برای کاربران تعریف می‌کند.

مدیرعامل اسنپ در پایان گفت: تمام تلاش ما در شرکت اسنپ این است که کیفیت خدمت را ارتقا دهیم و رضایت هر دو گروه کاربران یعنی هم رانندگان و هم مسافران‌مان را به حدکثر ممکن برسانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ولی بحث لغو سفر یا پرداخت نکردن کرایه که میشه اسنپ حاظر نیست هزار تومن ضرر کنه

    251
    1
    1. درود
      هزار تومان کنسلی نمیده
      مطلقا.
      این فقط ضرره راننده اس که اسنپ با ۲۰درصد کمیسیونی که میگیره جبران نمیکنه

      230
      3
      1. از ۶۳ هزار ۱۰ هزار کمسیون برمیداره بخدا از روی ناچاری میریم اسنپ دقیقا برده هستیم برای اسنپ هزینه ماشین و…بعد اسنپ راحت ۲۰ درصد بر میداره هیچ کس هم پاسخ گو نیست .
        کاش بجای صحبت با این گردن کلفت ها با راننده گان بدبخت مصاحبه میکردید

        161
        5
        1. ۱۵درصده نه ۲۰ درصد ،تازه نصف همون ۱۵درصد هم که هر روز پاداش خودته و برمیگرده به جیبت .
          خواهشاً ناسپاسی نکنید
          در زمینه رفتار با رانندگان خیلی خیلی بهتر از توسی هست.

          5
          120
      2. واقعا قیمتها پایین هست حداقل تعداد مسافر اگه مشخص باشه وبر اساس نفر قیمت گذاری بشه بهتر است
        من مسیر ۱۳هزار تومانی سوار کردم ۴نفر بودن که با تاکسی اگه استفاده کنند ۲۴هزار تومان میشه نا عادلانست

        45
        1
        1. تازه این نظرها ک دادید باید تأیید بشه بعد بذارن حرف همه رانندها گِله کردنه که نمیزارن کرایه ۳۰۰هزارتومنی ۱۰۰هزار مگه میشه این اختلاف یعنی میدونن از رو بدبختی ناچاری اینجایم قشنگ برد میکنن اسنپ تو ک داخلی هستی چرا خارج استان وقتی قیمت کاذب میزاری حداقل بذار توشرکت ماکسیم درست کار میکنیم اونم خراب نکن قیمت شناور مرد حسابی کیلومتر که همونه شهری به دلایلی خرابی ساخت حالا مراسم پل آشون ترافیک داره مگه اوج خلوتی از مسافت کم میشه ک قیمتو مفت میکنی

          11
          1
          1. مشکل از سیستم اسنپ هستش.هم قیمت ها و هم زمان. اسنپ میگه سه دقیقه تا مسافر میرسید.من نشان یا بلد رو باز میکنم زده 29دقیقه. باید چکار کرد.باید کنسل کنم جریمه میشم. اگه ادامه بدم ده دقیقه تو ترافیک هستم تا به مبدا برسم مسافر کنسل میکنه.قیمت ها هم میگند با دخل و خرج ماشین نمیارزه.ماشین رو با دلار آزاد میخریم که حداقل پنج برابر قیمت جهانیه. لوازم یدکی رو دوبرابر قیمت جهانی میخریم. بعد کرایه که حساب میکنند که از مبدا تا مقصد نیم ساعت تو ترافیک باشیم و حداقل ده کیلومتره میگند35000تومان.میشه70سنت.اشتیاقی به کار در اسنپ ندارم. قبلا خیلی فعال بودم. انشاالله که اقتصاد ایران خوب بشه تا هرکسی با تحصیلات خود تو بازار کار مشغول بشه

            15
      3. کدوم عاقلی میره اسنپ کارکنه؟؟
        ۱.سهامداران و نوچه و شرکای اروپایی
        ۲.لاستیک جفتی سه ونیم
        ۳.استارت ودینام سه تا ۵ ملیونی
        ۴.هزینه بلبرینگ هر چرخ ۱ ملیون
        ۵.تعمیر موتور۲۵ ملیونی
        ۶.تصادف
        ۷.کیلومتر خودرو نگو سرعت سنج بگو چشم به هم بزاری موقع تعویض روغن رسیده
        ۸.همه ی موارد بالا با کرایه ۱۰ ، ۲۰ تومنی
        آقای خلج مواظب باش مسافر ضرر نکنه چون منافعت کور میشه،،راننده هم که اصلا خرجی نداره…

        164
        1
        1. چرا از درآمد خالص و ریخت دررفته سی میلیونی اسنپ بین شهری نمی گید یا بیست میلیونی اسنپ داخل شهری؟!
          همه هزینه هاتون هم باید از جیب مردم جبران بشه؟!
          من کارگر یک کارخانه فولادی هستم با پانزده سال سابقه و سختی شرایط کار و آلودگی و مریضی و … ماهی پانزده میلیون می گیرم.
          اونم وقت شماها با این درآمدها ناشکری فقط
          راجع به اون مبلغ درآمد هم دقیقا حرف های خود همکاران تونه

          2
          45
          1. جناب محمد علی عزیز شما با کار کردن در کارخانه فولاد که کار پرخطر و به نسبت سختی است تنها استهلاکی که باهاش مواجه هستید فقط وقت و انرژی بدنیتون هست اما
            رانندگان علاوه بر این موارد استهلاک وسیله نقلیه هم دارند و امنیت شغلی بسیار پایین هیچ قانون کاری هم متقبل رانندگان تاکسی اینترنتی نمیشه در صورتی که روزانه بیشتر از سایر کارمندان مالیات پرداخت میکنند
            شما در شرکت روزانه یک وعده غذای گرم بهتون تعلق میگیره راننده به فرمایش شما درآمد ۳۰ تمنی باید روزانه به فکر خوراک خود و بیمه و استهلاک و بنزین و روغن و خرابی وسیله نقلیه باشد
            خطرات تصادف و خطر جان مسافر همراهتان اصلا قابل قیاس نیست
            شرکت بن کارگری حق مسکن و اولاد عیدی و پاداش تولید به شما پرداخت میکنه راننده اسنپ هرچقدر هم که کار کنه از به کارگر بازم عقب تره

            26
            1
          2. شما خیلی ناراحتی بیا یه هفته اسنپ کار کن درامد ۲۰میلیونی کجا بود اینا دری وری هست بهترین حالت ۱۰میلیون کار کنی اگه خفتت نکنن تصادف نکنی و…….. کرایه ها بسیار پایین من به شخصه مفت نمیرم کنار خیابون شده دوساعت وامیستم ولی کرایه ارزون نمیرم

            34
            0
      4. مشکل از سیستم اسنپ هستش.هم قیمت ها و هم زمان. اسنپ میگه سه دقیقه تا مسافر میرسید.من نشان یا بلد رو باز میکنم زده 29دقیقه. باید چکار کرد.باید کنسل کنم جریمه میشم. اگه ادامه بدم ده دقیقه تو ترافیک هستم تا به مبدا برسم مسافر کنسل میکنه.قیمت ها هم میگند با دخل و خرج ماشین نمیارزه.ماشین رو با دلار آزاد میخریم که حداقل پنج برابر قیمت جهانیه. لوازم یدکی رو دوبرابر قیمت جهانی میخریم. بعد کرایه که حساب میکنند که از مبدا تا مقصد نیم ساعت تو ترافیک باشیم و حداقل ده کیلومتره میگند35000تومان.میشه70سنت.اشتیاقی به کار در اسنپ ندارم. قبلا خیلی فعال بودم. انشاالله که اقتصاد ایران خوب بشه تا هرکسی با تحصیلات خود تو بازار کار مشغول بشه

    2. درود. یاسوج کرایه اسنپ طوری کمه که راننده رغبتی برای سفر رفتن نداره.ومسافر هم ماشین یا گیرش نمیاد ویا دیر گیرش میاد.بنابراین شاید از اسنپ زده بشه واز آژانس ها و تاکسی بی سیم ها و ماشین های آزاد استفاده کنه.میخواید باکرایه کم مسافر جذب کنید ولی دارید با این کارتون دارید مسافرا رو دفع میکنید.خود دانید.از ما گفتن از شما شنیدن یا نشنیدن.بدرود

      14
  2. با سلام اولا قیمت کرایه اسنپ خیلی پایینه دوما کمیسیون شهرکرمان 20 درصده که بااین کرایه ها بیشتر از 5 درصد حرومه سوما سهمیه بنزین ما را الان بالای 10 ماهه ندادین روز اول بافریب باهامون قرارداد بستین مورد چهارم اینه که قیمت گذاریهاتون کاملا اشتباهه شما باید کیلومتری قیمت بدین مسیرهای پرترافیک را قیمت بالاتری بدین نرم افزاراختصاصی اسنپ. به روز داشته باشین نه ما مجبور بشیم با نرم افزارهای پر اشکال نشان وغیره کارکنیم

    290
    0
    1. اسنپ فقط بفکر خودش و مسافره.
      ۲۰ درصد کمیسیون میگیره.
      کرایه ها پایین مشتری جذب بالا

      245
      2
      1. این نطریه جناب اقای مدیر عامل شرکت اسنپ درست نیست ،کرایه ها فقط به سود مسافر و شرکت می باشد ، چون شرکت بدون هیچ گونه هزینه ای ۱۵ درصد کمیسیون خود بر می دارد ،مسافر نیز مسیری که باید بوسیله تاکسی خطی طی طریق نمائید با چند ایستگاه و کلی هم پیاده روی از جلوی محل کار یامنزل تا نقطه مقصد بدون پیاده روی ،مبلغ کرایه تاکسی خطی حتی کمتر هم از آن نیز پرداخت می کند ضمن آنکه راننده باید ۵ دقیقه هم انتظار بکشد تا مسافر آماده شود لباس بپوشد وباید سوار شود ، جناب آقای مهندس این دیدگاهتان نسبت به رانندگان اصلا درست نیست،چون این بندگان خدا بعلت شرایط اقتصاد مجبورند، وگرنه همگان حتی برخی از مسافرین هم می دانند که استعلاک خودرو اعم از سوخت وتعمیرات و… بیش از دوبرابر این در آمد است و متاسفانه رانندگان مجبور ند با وام و بدهکار کردن خود روزگار را بگذرانند این کرایه

        96
        1. تو میگی ۱۵درصد پس برای همه ۲۰درصد کم میشه فامیلشی لابد چی میگی برای خودت

          9
          0
    2. همش میره تو جیب شرکت پدرسوخته اسنپ یه مسیر میری که مثلا چهل دو تومن کرایشه ..اسنپ پدرسوخته راحت ده تومن ازشو کسر میکنه واقعا انکار برده داریه آقا نکنید شرافتا کارنکنید بااین قیمتای مزخرف ..طرف روزی دویص سیصد تومن پول چیپس پفک بچشه اما موقعی میخاد هزارتومن اضافه بده به راننده زحمت کش میخاد دق کنه ..این کرایه ها ینی مفت کاری ینی سیستم برده داری ینی بیگاری ..آقا سرویس ارزون نبرید تا مجبور بشن افزایش بدن

      41
    3. اسنپ از راننده ها دزدی میکنه و دستش تو جیب راننده هاست از این طریق با فرمتهای خیلی پایین به مسافرها تشویقی میده مسافتی که آژانس خصوصی ۵۰ هزار تومان میگیره اسنپ میزنه ۱۱۰۰۰ تومان که ۲۰ درصد اون هم کمسیون کم میشه …

      98
      1
      1. مهندس شهرستان ها بیست درصده و کرج تهران که پونزده درصد هستش
        درثانی در مورد کدوم پاداش حرف میزنی من که تا بحال پاداشی ندیدم بعد از اینکه فعال میشی دیگه پاداش نمیده اکه چند هفته کار نکنی یه پاداش میزاره بنزینم که از عید نریختن یه تصادف بکنی چندماه کار کرده باشی همش بر باد رفته اصطلاک خودرو هم که انگاری ماشین نداری فک میکنی یه قرون دو قرون هزینه نگهداری خودرو واقعا متاسفم با طرز فکرت

        16
    4. بگو فاصله ۱۰۰متر از رو بلوار ک نمیشه بپری بایدمسافت طی کنی میزنی ۱۵۰۰۰تومن مسافر پول نمیده میگن ۷۲ساعت صبر کن مگه نسیه هم میشه تا درب منزل میری همینکه میخوای اعلام حضور بزنی لقو میزنن هیچی تعلق نمیگیره تندخویی پرسنلشون برای جواب دادن

      17
  3. فرمایشات جناب اقای خلج اسنپش یک طرفه به قاضی رفتن است. تنهاشانس اسنپ دراقتصاد فلک زده کشوراین است که عده بی شماری انسان ناچار لاعلاج خصوصاً در شهرستان ها گرفتار رانندگی در ناوگان اسنپ شده اند. حتی در زمان های بخصوصی همین سیستم هوش مصنوعی چنان کرایه هایی به مسافر پیشنهاد می کند که اکثرا مسافران نیز نسبت به این مسئله اعتراض می کنند. علیرغم گوشزد های بی شمار خصوصاً ازطرف قشر راننده گوش ناشنوای هوش مصنوعی است که همچنان ناشنواست. ازطرح تشویقی هم که چیزی نگویم بهتراست. اگر توفیقی دراقتصاد طوفان زده این مملکت اتفاق بیفتدوهرکسی به کار خودش برود. جناب خلج باید از افغانستان راننده بیاورند…..

    289
    6
  4. سلام بنده راننده اسنپ هستم دراستان گلستان
    در شهرهای کوچک این استان کرایه خیلی پایین است
    یعنی بنده از این گوشه شهر به آن گوشه میروم شاید از نظر مسافت ۷ الی۸کیلومتر در ترافیک اون وقت کرایه
    ۱۱۰۰۰هزار تومان ۲۴۰۰تومان کمیسیون کم میشه
    صافی ۸۶۰۰تومان برام میمونه واقعا با گرانی قطعات
    منصفانه نیست
    از بدبختی ومجبوری کار میکنم

    146
    1
  5. کمیسیون ۱۵ درصدی
    مگه درآمد شرکت اسنپ اندازه یک تاکسی سرویسه که خودشو با اونا مقایسه میکنه
    بعد کرایه زیر ۲۵ تومن به مسافر فشار میاره ای حرف چرته اینو برا آبادان و خرمشهر میگم
    آیقدر حرص خالی کردن جیب راننده‌ ها رو نزنین
    یکم بفکرشون باشید
    نه بنزین نه طرح تشویقی نه لاستیک نه کمک فقط کارواش با ده درصد تخفیف یعنی …….اسنپ

    119
    1
  6. هوش مصنوعیش توی قیمت گذاری مشکل داره من خودم تست کردم فاصله دور تر مثلا میزنه ۲۱هزار تومن فاصله نزدیکتر رو میزنه ۲۶ هزار تومن در ضمن کرایه ها از تاکسی یا خطی هم کمتر میشه (حالا تاکسی باید بری سر کوچه بماند دم در مقصد هم پیاده نمیکنه) ، از آژانس که بماند حتی از نصف هم خیلی کمتر است ، کرایه ارزان کمیسیون ۲۰٪

    17
    1. بله دقیقا کرایه از تاکسی خطی هم کمتر میزنه و کیلومتر مسیر به کلی اشتباه است ، از شهریار زد ۱۰۱ هزار تومان تا ونک که تا میدان آزادی تاکسی خطی می‌ره با چهار مسافر نفری سی هزار تومان یعنی بدون کمیسیون ۱۲۰ هزار تومان می‌گیرد هوش مصنوعی نیست هوش جیب بری بهتره خطاب کنیم

      13
  7. سلام.بدبخت راننده اسنپ نه بیمه داره نه سهمیه سوخت قیمت لوازم یدکی واجرت مکانیک گرون، وضعیت خیابون های افتضاح، ترافیک .کمیسیون ۲۰ درصدی اسنپ کرایه ۱۵ تومنی .خارج شهر که بدتر آژانس داره میگیره ۵۰۰۰ تومن اسنپ ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰
    هرچقدر دربیاری خرج ماشین هستوکمیسیون .فقط برای اسنپ ومسافر خوبه .

    215
    0
    1. آقا درود بشرفت من ماشین صفر یکی دوماهه دارم کار میکنم ماشینم جلوبندیش نابود شده سروصدا به تمام ماشین افتاده همش سه چارهزارتا کارکرده ولی باید تمام جلوبندیو کمک و لنت وروغن هزارتا کوفته دیگه عوض بشه تازه دو قرونم ته جیبم نیست !!!!!…شرافتا زیر بیست وپنج تومن قبول نکنید بدبختانه یه عده راننده هست کرایه زده دوازده تومن ینی چارتومنش هم اسنپ میبره باز راننده با سرعت قبول سفر میزنه ..!!!! شرافتا نکنید چرا اینقد ملت ومردم ظلم پذیری داریم بخدا این ظلمه صب تا ظهر که ترافیک کمتره تقریبا باید رایگان کار کنی فقط به نفعه اسنپه پدرسوختس بعد مسافر حالا مسافرتقصیری نداره چون هرقیمتی بزنه مسافر میده تقصیر این شرکته بیرحمه پدرسوختس ..آقا نکنید شرافتا قبول نکنید این ده تومنا تا شبم کارکنی نمیشه سیصدچارصدتومن خودتو ماشینو باهم نابود میکنی میخا بدیش پول روغن و جلوبندیو لوازم مصرفی!!!!!!

      27
      2
  8. هوش مصنوعی هم به نظرم استفاده نمی کنید قیمت لوازم یدکی سر به فلک گذاشته ولی کرایه ها همون مال دو سال قبل است هیچ الگرویتمی در قیمت گذاری ها استفاده نمی‌شود جهای ترافیک دار اگر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنید با قیمت سر صبح هیچ فرقی نمی کند اسنپ از گرده راننده مظلوم بیکار سوء استفاده می کند

    16
  9. با کرایه ۱۰تومنی خودت به خودروت استارت هم نمیزنی آقای خلج رضایت راننده جوکه

    210
    1
  10. مشکل اینه که هیچکس طرف راننده نیست و گزارشی و مصاحبه ای هم اگر هست فقط مطالبات مسافر و در نظر میگیرند نه راننده، اونها هم شعار رضایت راننده را میدهند ودر عمل نه ،یکسال است سهمیه بنزین ندادند.پس اینها هر بلایی میخواهند سر راننده میارن میدونن نه دولت ونه روزنامه ها اهمیت نمیدهند که درد راننده چیست، آقای انصاف نیوز اگر انصاف دارید ، به والله در همین تهران در هفته فقط دو روز کرایه مقرون بصرفه هست با این همه معظلات از اصطحلاک ،تا ترافیک و طرحهای محدودیت جور وا جور، بدون سهمیه بنزین، و روزی حداقل ۱۲ ساعت کار بی وقفه، بتوانی دو روز برای یک هفته کار کنیم، بعضی مواقع مسافران خودشان اظهار شرمندگی میکنن از کرایه های پایین، مثلا از سعادت آباد تا موحد دانش بروی با ۷۰ هزار تومن و کسر ۲۰ درصد کمسیون ، آیا زیاد است.ما انسان نیستیم، ۵ روز هفته کرایه بر میل مسافران است.پس یکطرفه نرویم به قاضی.

    19
    1
  11. سلام خواهشا موضوع بنزین را بررسی کنید الان یکساله که سهمیه بنزین پرداخت نشده

    162
  12. هزار تومن قیمت پایین بالا بشه صدای مسافر یا راننده در میاد… ولی کومیسیون اسنپ ۵٪ افزایش پیدا کنه و از ۱۵٪ بشه ۲۰٪ هیچ مشکلی نداره.
    بارها شده که خود مسافر تعجب میکنه از اینهمه اختلاف قیمت اسنپ با تاکسی و خطی‌ها. آره، کمتر باشه… ولی نه دیگه تا انقد.

    166
    1
  13. سلام ضمن تشکر از تلاش برای رضایتمندی رانندگان و مسافران محترم، چند نکته وجود دارد؛
    ۱) برای مسیرهای پرترافیک یا طولانی، قیمتها مناسب نیست. مثلا در قم یک مسیر ۱۵ دقیقه ای حدود ۱۰ کیلومتری(بدون ترافیک) حدود ۲۵ الی ۳۰ هزار تومان هزینه میخوره و مقرون به صرفه نیست
    ۲) متاسفانه تاکنون سهمیه بنزین واریز نشده است.
    ۳) متاسفانه لغو سفر از سوی مسافر بیشتر قابل اغماض هست تا از سوی راننده
    ۴) در حین سفر برای قبلی، امکان قبول سفر جدید فراهم می شود ولی در بیشتر مواقع فاصله مبدا مشخص نیست.
    ۵) در اخذ هزینه ها مثل ۳۱۰۰۰ یا ۲۹۰۰۰ را نمیتوان نقد گرفت. بهتره ارقام رند بشه
    ۶) لطفا تایم “به مبدا رسیدم” فعال بشه تا اگه بیشتر از ۵ دقیقه توقف شد، اتوماتیک هزینه تغییر کنه
    ۷) در صورت پرداخت آنلاین هزینه، به طور خودکار نمایش داده شود.

    190
    1
  14. جناب خلج حرف مفت زده کرایه ها آنقدر پایینه چندین م تبه که مسافر رو سوار کردم خود مسافر خنده اش گرفته از کرایه 12 هزارتومان برای 4. 5 کیلومتر اونم 4 نفر نفری سه تومان یعنی اگزگر اینها با تاکسی عبوری میخواستن برن حد ایل باید 20 دقیقه علاف ماشین میشدن اونم از سر خیابان اصلی و دوبار ماشین رو عوض کنن و حداقل 40 تومان کرایه بدن بارها شده مسافر گفته نیم ساعته در خواست میزنم به خاطر مبلغ پایین کسی قبول نمیکنه چکار کنیم قیمت بره بالاتر گفتم زنگ بزنین 1554 چند تا متلک بارشون کنین. تا درست بشن

    179
    1
    1. ای بابا این حرف ها رو برای کسی بزنین که وجدان داشته باشه این جملات […] یاسین خواندن هست

      35
  15. نزدیک یکسال بنزین واریز نشده پول بنزینای راننده های مظلوم الان تو جیب کدوم مقام دولتی گیر کرده

    142
    1
  16. کرایه کی بالابوده که بهش اعتراض هم دارن من که هربار اسنپ میگیرم خیلی دلم به حال اون راننده میسوزه که داره بااین قیمت پایین منو میبره همیشه کرایه بیشتر پرداخت میکنم

    194
    2
    1. دمت گرم راننده اسنپ کرایه اش پایینه مردم مثل این بنده خدا همیشه به ما میگن

      55
      2
    2. تنها راه ادب کردن این اسنپ فقط اعتصاب وازکار انداختنش این برده گیرآورده

      13
      2
  17. یه بار خود مدیر عاملش بیاد بشینه پشت فرمون با این کرایه های پایین اسنپ خودش در جا روزی هزار دفعه لعن و نفرین میکنه ببینیم خودش کرایه ها رو قبول میکنه بره ،بیمه نداره،بنزین نمیدن،اصطلاح هیچی،لاستیک هیچی،اعتراض هم میکنیم میگه دست ما نیست سیستم قیمت گذاری میکنه،میگم چرا سیستم کمسیون کمتر نمیگیره میگن شرکت کمسیون تعیین میکنه ولی شرکت نمیتونه کرایه ها رو درست کنه خودتون پشت سیستم هستید و هر قیمتی که بخواهید رو میذارید،پس قبول کنید همه چی دست خودتونه،نه شکستم قیمت گذاری

    13
  18. یه بار خود مدیر عاملش بیاد بشینه پشت فرمون با این کرایه های پایین اسنپ خودش در جا روزی هزار دفعه لعن و نفرین میکنه ببینیم خودش کرایه ها رو قبول میکنه بره، بیمه نداره، بنزین نمیدن،اصطلاح هیچی، لاستیک هیچی، اعتراض هم میکنیم میگه دست ما نیست سیستم قیمت گذاری میکنه، میگم چرا سیستم کمیسیون کمتر نمیگیره، میگن شرکت کمیسیون رو تعیین میکنه ولی شرکت نمیتونه کرایه ها رو درست کنه. خودتون پشت سیستم هستید و هر قیمتی که بخواهید رو میذارید، پس قبول کنید همه چی دست خودتونه، نه سیستم قیمت گذاری

    122
    1. با سلام
      بنظر من اگه اسنپ این اختیار رو داشته باشه به راننده میگه باید علاوه بر سفر مجانی یه پولی هم به مسافر بدی البته پورسانت اسنپ فراموش نشه

      ###راننده فقط پول هزینه ها و استهلاک رو میگیره درآمد تو اسنپ کشکه

      #### سود های میلیاردی از جیب راننده بدبخت

      #### شده قضیه ی ارباب رعیتی.مسافر انقد داره خدمات مفت میگیره که انگار از دماغ فیل افتاده و تحکمی با راننده برخورد میکنه
      من راننده تاکسی و مجبورا اسنپ فقط پیش خدا شکایت میکنم ازین اوضاع چون خلق خدا همه چی رو میبینه و میدونه ولی فقط و فقط منافع خودش رو در نظر داره

      #### سه ماهه گوشت نتونستم واسه خونه بخرم فقط هی باید پول بدم بنزین و روغن و یدکی و تعمیر کار ماشین

      30
      1. داداش درکت میکنم منم از برج ۱۲ سال ۴۰۱ نتونستم گوشت بخرم تازه یه راننده ی حرفه ای هستم و از ۷ صبح تا ۸ شب پشت فرمونم.مردم ایران دنبال مفت خوری هستن و ما داریم تاوانش رو میدیم.نهایتا در اسنپ بتونی اجاره خونه رو دربیاری و همیشه شرمنده ی زن و بچه ایم.لعنت به این مسئولان و اسنپ

    2. نشسته برو فیلمشو ببین
      اگه همین اسنپ نبود با این وضع خراب میخواستید از کجا پول دربیاربد؟ مثل قدیم التماس راننده آژانس کنید و اونم سفرا خوبشو بده به سوگلیهاش
      شما یادتون رفته

      1
      15
  19. چندروزپیش اسنپ گرفتم یه چرخ گوشت ویک سماورکوچک ازمبدا به مقصدبرسونه کرایه 48تومان زده بود که 50نقدازمبداگرفته ومقصدهم گفت 80تومن میشه که اونم دوباره زده به کارت راننده وچرخ گوشت روهم برداشته بودوجالب اینجا که هرچه سعی کردیم ازپشتیبانی پیگیری کنیم گفتند ازدست ماکاری برنمیاد باکمال احترام برای رانندگان محترم اسنپ ولی اگر باچنین موردی برخوردکردیم تکلیف چیست وچه تضمینی برای جان ومال مسافر هست وقتی کسی جوابگو نیست.

    2
    8
  20. اسنپ،تپسی،ماکسیم را فقط به عنوان شغل سوم انتخاب کرد.بااینکه کرایه ها کم هست ولی بازم کار می‌کنند.ما هم یه زمانی یه هفته ای کار کردیم ولی بصرفه که نبود تعطیل کردیم.راننده ها یه هفته کار نکنن قیمت‌ها میره بالا ولی حیف که نمیشه

    131
    0
    1. رانندگان عزیز اسنپ از قبول کرایه پایین خوداری کنید خواهشا برای خودتان ارزش قائل شوید فلافل الان ۴۵ هزار تومنه

      80
      1
    2. من هم دو‌ سه هفته ای کار کردم و متوجه شدم ظاسنپ به شعور راننده ها توهین می‌کنه با این کرایه های پایین . نمیشه که هر جا بریم همه چی گرون باشه و همه کسبه خودشونو با نرخ تورم هماهنگ کنن و کسی هم چیزی نگه و حق بهشون بده، ولی اسنپ با نرخ ده سال قبل تاکسی‌ها و آژانس های سنتی قیمت گذاری کنه.
      فکرشو بکنید 6 ساعت در ترافیک و آلودگی تهران کار کنی و بشه 420 تومن . یعنی ساعتی 70 که نهایتا بعد از کسر انواع هزینه و استهلاک ، ساعتی 50 نصیب راننده میشه. اسنپ که چند میلیارد تومن در روز پورسانت میگیره و مهم نیست براش.
      یعنی یه ساعت کار در آلودگی و شلوغی میشه 50!
      خلاصه دارم قیدشو دارم میزنم. دستفروشی از هر نظر بهتر از اسنپ و تپسیه.

      34
    3. فقط مثل طلا فروشها یک هفته تعطیل کنن بعد میفهمن
      کرایها رو بالا ببرن
      اتحاد نداریم فقط اتحاد لازمه

      73
      0
  21. برای مسافر هزارتومان خیلی است چون پول گاز زدن میشه چون یکساله اسنپ بنزین نمی دهد

    33
  22. کار با اسنپ اصلا به صرفه نیست چون قطعات خودرو واقعا هر‌ماه گران میشوند و بیشتر از درآمدمان خرج خودرو و جریمه راهنمایی و رانندگی و استهلاک ماشین و کرایه ها بسیار پایینن نسبت به تورم.و اگه تصادف هم کنند که همه مالشان بر باد رفته

    47
    0
  23. سلام ،افرادی که تو اسنپ دنده عوض میکنن،باید این رو بدونن که هیچ کس به فکر شما نیست غیر از خودتون،پس یک هفته کار و تعطیل کن ببین چطور قیمت ها رو بالا میبرن
    قیمت لاستیک،تعویض روغن ،پول میکانیک،بنزین ،لوزم یدکی ،همه رفته بالا،مدیر عامل هم تو دفترش نشسته میگه لنگش کن

    13
  24. بنظر من کار نکردن در تاکسی اینترنتی بصرفه تر از کار کردن است چون در نهایت باید کارکردتون به علاوه ی مبلغ پس انداز قبلتون رو خرج ماشین کنید یعنی کسب درآمد که نمیکنید از جیبتون هم میرود تجربه یکساله بنده این بود که در اختیارتون گذاشتم فقط خود شرکتها سود میکنن و مسافرها

    53
  25. چقدر زیباست و چقدر تعصب دارین به وطن و مردم وطن که با روزانه ۸۰ میلیارد تومان درآمد حتی حاضر به بیمه راننده وطنت نمی‌شوی اما حاضری سود بیشتری به خریدار سهامت از کشور هلند برسونی به این میگن شرافت بایدگفت احسن بر اون شرفت و احسن باین ایثارت البته ایرانی نه هلندی باید بگه

    23
  26. قیمتای اسنپ مفت و مفت و مفته الی بینهایت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ولی خدارو شکر که کار هست و تو این گرونی ،آب باریکه ای هم برای راننده و هم برای مسافر هست.
    الهی شکر
    دست اسنپ درد نکنه

    0
    16
    1. کمیسون 20درصد زیاده حداکثر باید یک درصد باشه
      با این گرونی نمیصرفه برای راننده چون تمام بدبختی مال راننده است

      4
      0
  27. باسلام من خودم راننده اسنپم
    البته بودم سه چهار ماه صب ساعت هشت میزدم بیرون ساعت ده دوازده شب می‌رسیدم خونه خسته و کوفته هفتصد هشتصد هزار تومن هم کار میکردم هر روز .خلاصه بعد سه چهار ماه کار مداوم ماشینم خراب شد چهلو پنج میلیون خرج ماشین شد تعمیر اساسی کردم هنوزم خوب کار نمیکنه
    الان کنار خیابون سیب زمینی پیاز میفروشم .ماشینو پارک میکنم یه گوشه خیلی راحت درآمدم هم خیلی بهتر از اسنپه .می‌خوام اینو بگم خیلی کارای دیگه ای بهتر از اسنپم هست اسنپم واقعا بی انصافه بیگاری می‌کشه از راننده شما یه هفته تحریم کن اسنپو اگر کرایه ها دوبرابر نشد هرچی دوست داشتی بگو

    13
  28. یک تنظیم باد ساده ۴ چرخ ۱۰۰ هزار تومان اما کرایه از مرکز شهر تا فرودگاه ۲۳ هزار تومان .
    با بنزین آزاد و خطر انواع تصادف و جریمه های یهویی و مخارج تعمیرات بالا و . . .
    رانندگی اسنپ همچون دیگر بزینس ها در حال فنا رفتن است .
    اکثر رانندگان اسنپ و تپسی فقط بصورت پاره وقت و ما بین کارهای شخصی اسنپشان را روشن می‌کنند.
    عامل اصلی وجود ترافیک در تهران و دیگر کلان شهر ها دقیقا همین است .در کلان شهر لندن و پاریس و یا بوداپست رانندگی تاکسی های اینترنتی یک افتخار است . چون دولت‌ها بیش از حد به آنها امکانات‌ و سوبسید می‌دهد متاسفانه برعکس در ایران .

    10
  29. متاسفانه حمایت اسنپ و تپ سی فقط فقط از مسافره و برای آنها راننده اهمیتی نداره

    49
  30. من یه راننده اسنپم از شرایط و کرایه واقعا ناراضی ام الان چند روز ماشینم یاتاقان زد زدم تعمیرگاه میگه هزینه تعمیرش 15تا 20 میشه از اسنپ درخواست وام کردم گفت ما کلا وام نداریم فقط تعمیرگاه و قطعات یدکی داریم تعمیرگاه و نمایندگی قطعات یدکی تو شهر ما نیست اسنپ کار کردن با این کرایه ها پایین و خرج‌های بالای ماشین نمیشه کار کرد

    47
  31. سلام،
    مسئولان تاکسی های های اینترنتی رانندگان وزارت صمت و وزارت نفت شما سهمیه بنزین رانندگان را واریز نمی کنید.
    حالا که سهمیه بنزین واریز نمی کنید کرایه مسافر را بر مبنای بنزین ۳۰۰۰ تومان تغییر دهید.

    قیمت سفرها نیاز به باز نگری کارشناس  قیمت گذار را دارد.
    ١)آیا کارشناس قیمت گذار مسافت استهلاک و مصرف بنزین  و….  ماشین  را در نظر میگیرد؟
    ٢) بر فرض اگر تعداد راننده زیاد باشد به گفته خودتون کرایه ها پایین میاد؟؟؟!!!
    دستمزد مکانیک و قیمت روغن و لاستیک و…. بالا رفته شما عزیزان کرایه راننده بدبخت پایین آوردید؟؟؟!!!
    ٣)سوال اینجاست تعداد راننده زیاد شود.  آیا درصد کمیسیون اسنپ کم میشود؟!!!
    ٤)مسئول محترم طبق قانون اسنپ هر ۱۰۰کیلومتر ۸/۷۵ لیتر سهمیه بنزین تعلق میگیرد.
    ٥)هزینه سهمیه بنزین رانندگان را ۹ ماه واریز ننمودید.سود این ۹ ماه به حساب چه کسی یا چه کسانی واریز می گردد. ندادن سهمیه پول بنزین حق الناس دارد.
    ۶)شرکت اسنپ کمیسیون خودشو آنلاین دریافت میکند. چه ایرادی وجود داره آنلاین هزینه بنزین بصورت آنلاین، به حساب ما  رانندگان واریز نمایند

    11
  32. با سلام و عرض ادب، بهتره حداقل لوازم مصرفی اصلی خودرو را بر اساس کیلومتر اسنپی ۵۰ درصد یا بیشتر تخفیف بدید و در هر استان یک فروشگاه عرضه این محصولات را دایر کنید. با کمک دولت و شرکت اسنپ چون انجام حمل و نقل مسافر به دولت هم ارتباط دارد. و باید در این امر دخالت کند و بنزین راننده ها رو واریز کند و آنها را بیمه نماید تا امنیت شغلی و عدم تنش ما بین راننده و مسافر ایجاد گردد، تا یک جامعه با نشاط و با اخلاق داشته باشیم. یا حق

    37
    1
  33. این مدیر عامل شرکت اسنپ فقط به فکر منافع خود هستند اصلا برایشان فرقی ندارد مسافر یا راننده چقدر هزینه کنند راننده بی نوا این وسط بین قیمت‌های خیلی خیلی پایین گیر کرده وازروی ناچاری داردکارمیکند الان در این مقطع زمانی که سگ صاحب خود را نمی شناسد اسنپ از آب گل آلود دارماهی میگرد کلاکار کردن برای اسنپ وتپسی اشتباه محض می باشد این دو شرکت اسنپ وتپسی را باید منحل شود

    38
    1
  34. اسنپ مبالغش به صرفه راننده نیست آژانس ها دو برابر اسنپ می‌گیرند مردم اگه اعتراض دارند برن با آژانس جابجا بشن

    40
  35. ای کاش اسنپ بجای مفت کشی مردم میامد مرغ فروشی یا رستوران میزد تا مردم بریزن اونجا مفت بخورند

    35
  36. سلام .
    با توجه به اینکه بیش از یک سال است که برای اسنپ کار می کنم و از طرفی با وجود اینکه بیشتر اجناس گران شده ولی شرکت کرایه رانندگان را زیاد نکرده و همچنین در این مدت حتی یک قطره بنزین به ما نداده است . و فقط درصد خودش را از ما می گیرد .
    همچنین اگر راننده ای ، برنامه را باز کند و فقط مبداء و مقصد مسافر را رویت کند و به دلایلی مسافری را انتخاب نکند و پس از دقایقی مثلا ۱۵ دقیقه ، مسافری را قبول کند ، متاسفانه اسنپ مسافر کمتری برای راننده اعلام می کند ‌که این یک نوع گروکشی می باشد .
    با کارهای ناعادلانه ای که اسنپ انجام‌ می دهد ، خدا جای حق نشسته و سزای ظلمی که به رانندگان می کند را می دهد .

    19
  37. کثافت سرمایه داری وهر آنچه به آن متعلق است به هرحال برای هر لجنی که درونش است راه حلی پیدا می کند این جبر تاریخ است. وبرادران پول پرست نیمه دولتی این را خوب بلدند وبرای خر کردن توده ها از آستین خود مارهای زیادی ظاهر می کنند.

    11
  38. سلام
    هزینه های پرداخت نشده
    پس از قبول یک درخواست، 3خانم سوار شدند پس از رسیدن به مقصد گفتند پایان سفر را نزنید تا هزینه را آنلاین پرداخت کنیم. پیاده شدند و وارد یک ساختمان چند طبقه شدند. بعد از چندین دقیقه انتظار هزینه ای را پرداخت نکردند تماس گرفتم گوشی را جواب ندادند و مجبور شدم پایان سفر را بزنم.
    گزارش را به اسنپ فرستادم، در ابتدا گفتند تا 48 ساعت هزینه را پرداخت می کنیم، اما زمان گذشت و از طرف اسنپ هزینه ای پرداخت نشد. پس از پیگیری و ثبت تیکت دیگری، اسنپ پیام داد که اگر مسافر هزینه را پرداخت کند ما به شما پرداخت می کنیم.
    خب اسنپ […]، شما درخواست سفر را برای راننده ارسال کرده اید و موظف به پرداخت آن هستید. راننده و ماشین(با این همه استهلاک) چه خطایی مرتکب شده اند که باید جواب ندانم کاری های شما را بدهند؟!

    20
    1. با سلام و احترام
      اینجانب مدیر تضمین کیفیت هستم و بدلیل عدم پرداخت به موقع حقوق مجبورم اسنپ کار کنم
      چند مورد از مشکلات نرم افزار :
      1-مدت زمان رسیدن خیلی کمتر نشان میدهد
      2-هزینه توقف لحاظ نمی شود
      3-هزینه کنسلی باید پرداخت شود،به عنوان مثال من پس از 12کیلومتر رسیدم و نیم ساعت منتظر موندم طرف کنسل زد و هیچی
      4-هزینه یک مسافر نه چهار مسافر با کلی بار
      5-برنامه های نقشه خوان که همش اشتباه هست
      6-قیمت ها باید مدل الگوریتمی نسبت مسافت و زمان ومکان و تعداد مسافربررسی شود
      5-تخفیفات که اعلام میشه اصلا بدرد نمی خورد
      6-بیمه هم نداریم
      7-مدال ها چه تاثیری داره؟؟؟؟
      8-بنزین چی شد
      9-طرح تعویض کپسول CNGچی شد
      10-تخفیفات لوازم یدکی هم فایده ای نداشت
      11-پرداخت آنلاین قبل از رسیدن نمایش نمی دهد
      12-مسیر های منتخب جوابگو نیست
      13-توقفات مسافر حین سفر لحاظ نمی گردد
      و…..
      خواهشمندم مسیولین محترم بررسی نمایند
      با سپاس فراوان

      11
  39. سلام
    مرد حسابی،کمیسیون بیست درصدی از اسنپ باکس، قانونیه، شاید قیمت از نقطه الف ب نقطه ب مثلاً N تومن باشه که فوق العاده کمه، ولی واقعا کمیسیون بیست درصدی ظلم مظاعفه، مخصوصا وقتی از توقف راننده هم گرفته میشه، خدا وکیلی رانندگان بخاطر امرار معاش تن به این ظلم میدن مثلا از این سمت کوچه به اون سمت کوچه حدودا بیست متر 13/000تومن، از اینجا تا مرزن آباد 101/000تومن!(با کسر کمیسیون، چه شود) تازه اون 13/000 تومنیه بدون کمیسیونه و…..

  40. […] رانندگان اسنپ. من هم خودم راننده اسنپ هستم و بودم سوءتفاهم نشه ولی اگر همه مرد بودند و یک هفته با ماشین با اسنپ کار نکنند، بخدا هم مسافر خیابان زیاد است و هم این […] یه مقدار بخودشاند می آیند کرایه های افتضاح پایین و درصد بالا از همه بدتر هیچ خدماتی هم نمیدن و بعد دو متر زبان دارن. اگر مرد هستید بسم الله. یک هفته اعتصاب. فقط با اسنپ و تبسی کار نکنید نتیجه را ببینید

    16
  41. همون طوری که عمروعاص به معاویه میگه که (همه چیز را گردن خدا می اندازیم) اینا هم پاداش طرح تشویقی رو نمی دن میگن سیستم بررسی می‌کنه.با کرایه های که در حد خیرات هست داریم کار میکنیم میگن سیستمی هست و با هوش مصنوعی تنظیم میشه،هزینه کنسولی نمی‌دن میگن سیستم هوش مصنوعی و هزار تا جفنگ دیگه.باید هم اینطوری ژست بگیره.

    12
  42. قیمتها بسیار پایین میشه گفت یک سوم یا یک چهارم قیمت اسنپ میده با کمسیون هجده یا بیست درصد گذشته از رند نبودن قیمت برای مسافرانی که مقداری از پول کرایه که نمیدن مثلا 31تومان هزار تومن این وسط میشه گفت ضرر وبه قیمت کمسیون اسنپ اضافه میشه چندین بار درخواست شده یا کلا پرداخت آنلاین باشه یا قیمت رند ولی گوش کسی شنوا نبود

  43. کرایه‌های اسنپ خودش پایین هست با این حال بعضی مسفرها علنا کرایه نمیدن انلاین هم پرداخت نمیکنن میگن ش کارت بده بعدا پرداخت میکنیم
    بعدا هم خبری نیست.
    به اسنپ هم گزارش بدی پیام میاد هر وقت مسافر پرداخت کرد به اسنپ، پرداخت میکنیم.که معمولا هیچ خبری نمی‌شود.
    پس بهتر است راننده‌ها اول کرایه بگیرن بعد مسافر را جابجا کنند.
    آقای اسنپ نظرت چیه راجع به این پیشنهاد؟؟؟!!!!

    35
    2
  44. اقای خلج خود بیا یک هفته کار کن با اسنپ تون بعد بیاین اینجا صحبت کنین خودت میلیاردی میگیری بعد یک راننده بدبخت فقط هم خرج ماشینش در نمیاد فقط به فکر خودت و اسنپ هستی راست میگی پولسانتو بکن 5 درصد نه 20 درصد

    39
  45. آقای خلج لطفن توی برنامه حداقل برا سفرهای بین شهری تعداد مسافربرا راننده معلوم بشه ،کرایه ۴نفر با ۱نفر ک یکی نیست..بنده هرروز بین شهری میرم ک مجبورم با مسافرا سر اینموضوع بحث کنم

    23
  46. بخدا قسم وقتی حساب و کتاب میکنیم و خرج و استهلاک ماشین رو در پایان ماه حساب میکنیم . میبینیم با این کرایه های خیلی پایین و مذخرف فقط خودمون رو اعلاف کردیم . باید یه مسیر ۱۲ الی ۱۵ کیلومتری رو توی ترافیک و خیابونای پُر از چاله و دست انداز با کرایه ۵۱۰۰۰ تومان بریم که اونم ۱۰۰۰ تومنش رو مسافر نمیده و ۱۰۲۰۰ تومن هم اسنپ برمیداره . که در پایان ۳۹۸۰۰ تومان به حساب راننده میاد. باور کنین اقای مدیر عامل به سادگی و بدبختی ما راننده ها میخنده و خودش حقوق نجومی میگیره . ایکاش راننده های اسنپ باهم یه چند روزی رو اعتصاب کنن و هیچ سفری رو قبول نکنن. اخه هر مسافری که سوار میشه با این کرایه های پایین به حال ما زار میزنه . تازه وقتی میفهمه از این مبلغ ۲۰ درصد هم کم میشه .میخواد به حال ما راننده ها گریه کنه. شما رو به هرکسی که میپرستین یه فکری به حال این کرایه های پایین و درصد بالای اسنپ بکنین. روز قیامت سر پل صراط باید جواب چند میلیون راننده رو بدین . من که ازتون نمیگذرم و هر موقع که میرم تعمیرگاه تا دلتون بخواد نفرین و فحش نثارتون میکنم. ایشالله به حق پیغمبر توی همین دنیا اه راننده ها دامنتون رو بگیره و به گدایی بیفتین. الهی آمین ….

    13
  47. خودشون 5درصد کمیسیون میبرن بالا مهم نیست سهمیه بنزین میدن مهم نیست
    کرایه ها مفت مهم نیست
    بعد ما راننده به مسافر میگیم سفر و لغو کن کمیسیون ندیم زنگ میزنن میگن چرا درخواست لغو سفر می‌دین خلاف جرم حساب تو مسدود میکنیم این کار هایی که شما میکنین چیه جرم نیست

    26
  48. به خدا هر راننده ای که کار می‌کنه از مجبوری و گر نه اصلا صرفه اقتصادی نداره
    من بغل خیابان برا مترو پر میکنم چهار نفر ۴۰ میگیرم رفت و برگشت اش 80میگیرم
    بعد همین مسیر و اسنپ میزنه25بعد کمیسیون هم میگیره

    22
  49. اگه مردم مجبور نبودن 1 نفر هم تو اسنپ کار نمیکردن . اسنپ هم از بدبختی مردم سو استفاده میکنه. خدا جوابشونو بده . به امید ان روز که خلج 1روز مجبور شه زندگی شو با رانندگی تو اسنپ اداره کنه .تا بفهمه راننده چی مگه.

  50. مدیریت ایشون خیلی عالی هست فقط یه مشکل بزرگ هست اونم در پشتیبانی هست که بیشتر پاسخها رو هوش مصنوعی میده و این ادمو کلافه می‌کنه ،و یا در تماسهای تلفنی با پشتیبانی اپراتورها برای بیشتر سوالات رانندگان پاسخی ندارند که باز برمیگرده به هوش مصنوعی ،چون گنبدهایی بالامیاره که اپراتورها اصلا تجربشو ندارند و نمی‌توانند پاسخگو باشند.

    8
    1
  51. داداش شاد باش که تو شهرتون تعمیرگاهش نیست ،چون کلاهبرداران و اسنپ یه چیزی ازشون میگیره اونا هم با گوش بریدن از راننده بدبخت جبرانش میکنند.

  52. واقعا اسنپ از رو ناچاری هست وگرنه سفرهای با یک سوم قیمت رو باید قبول کنی که هزینه بنزینتم نمیشه خیلی خیلی کرایه ها پایین هست همه اسنپ کارها واقعا نارضی هستن ،گوشیت که ۶ ماه بیشتر دوام نمیاره اینترنت باید بگیری کمسیون باید بدی میرسی به مبدا مسافر سفر لغو میکنه ،اسنپ هم که سفر بهت میده تا مبدا ۲دقیقه میگیری میشه ۱۲ الی ۱۶ دقیقه ِلغو میکنی جربمه میشی ولی اسنپ مشکل خودشو برطرف نمیکنه خلاصه همه هزینه ها به راننده بدبخت میخوره واقعا در یک کلام بجای کسب درآمد باید از جیبم خرج ماشینم بکنی بنده که برنامه اسنپ حذف کردم

    10
  53. سلام بنده راننده اسنپ هستم آقای مدیر عامل که میفرمایند قیمتها براساس قاعده و قانون تنظیم میشه آیا خودشان با اون قیمت‌هایی که میدن حاضر هستن روزی فقط دو ساعت رانندگی کنند.بیشتراز نصف هفته قیمتها اینقدر پایین هستن که خود مسافرها خودشون میگن آقا این دیگه انصاف نیست.من راننده اسنپ در کلانشهر تبریز هستم که بیشتر روزهای هفته مسیرهایی که تاکسیها وآژانسها باکمتر از شصت و هفتاد تومن نمیرن برای ما اسنپ میزنه بیست تومن وخیلی بحث های……..

  54. من چند دقیقه ای که به این نظر های که عزیز آن زحمت کش نگاه کردم باید خون گریست که چرا حتی یک نفر راضی هم در بین این ها نیست حتی من مسافر هم حق را به‌آنها میدم که من مسافر هیچ هزینه ای نمیدم ۹۹درصد برای یک نفر یا یک شرکت کار کنند و۹۹درصد هم ناراضی باشند ولی هیچ نهاد نظارتی نباشد فقط یک دليل که قشر ظعیف جامعه هستند

    12
  55. ۲۰ درصد کمسیون واقعا جنایته کرایه پایین .
    در اردبیل بین اسنپ و تپسی رقابته که کی قیمت پایین درخواست میکنه ، تو این وسط راننده بدبخت میسوزه ۱۰ هزار تومان کرایه ۲۰۰۰ هزارش کمسیون میمونه ۸ هزار با این کرایه‌ها میری پیش مسافر خودم از خودم شرمم میاد

  56. از شرقی ترین نقطه تهران تا غربی ترین نقطه کرایه میزنه ۱۵۰هزار تومن که برفرض ۱۰۰هزار تومن بعد کسر کمیسیون و استهلاک نصیب راننده بشه.من فقط یک سوال دارم اگر شما در در شرقی ترین نقطه تهران باشید وبهتون بگن ۱۰۰هزار تومن در غربی ترین نقطه تهران افتاده میرید از رو زمین بردارید؟ولی راننده اسنپ به خاطر همون ۱۰۰تومن اول باید ۵دقیقه دنبال مبدا باشه بعد بوی ادکلن بده ماشینش.کولر بگیره .سرعت زیاد نره.دست انداز نیوفته.
    کرایه اسنپ باید زیاد بشه هرکس توان پرداخت نداشت مجبور باشه با وسایل حمل نقل عمومی استفاده کنه تا ترافیک کمتر بشه.در غیر این صورت اگه این استعمار نیست پس چیست.

    12
  57. اسنپ متاسفانه فقط منفعت خودش و یه جورایی مشتری مداری میکنه البته که برای خود شیرینی بازی درآ وردن جلو مشتری هست ،راننده ها مخصوصا اسنپ باکس حتی اپلیکیشن راننده ما آنقدر ضعیف هست نسبت به راننده اسنپ مدام باید بریم پشتیبانی این کمترین ضعف موجود که نام ببریم

  58. کرایه ها خیلی خیلی ارزان شده یعنی فقط راننده ای اسنپ کار میکنه که حساب ۲×۲ رو نمیدونه وگرنه اصلا با ماشین کار نمیکنه. دقیقا آفتاب خرج لحیم ….

    14
  59. سلام خدمت باشگاه اسنب واقیعت اش اسنب کار کردن خوب هست ولی متاسفانه قیمت ها خیلی پایین تر است مثال راننده ای که یک مسافر را از یک شهر به شهر دیگه ای می‌برد از اون سمت باید خالی برگردد

    13
  60. باسلام و وقت بخیر تمام راننده های اسنپ تا حالا نزدیک ۹ ماهه که پول بنزینی که برای راننده ها واریز می کردید را نگرفته اند اکثر این راننده ها هم ماشینشون دوگانه سوز نیست ویابه صلاحشون دوگانه سوز نکردند و متأسفانه بنزين آزاد می زنند چون سهمیه ۶۰ لیتری تا آخر ماه که دوام نداره تو دردسر با نرخ پایین کرایه هامخصوصا در شهرستان ها با عدم واریز مبلغ بنزين هم می باشیم لطفا جناب مدیر،عامل در این موردخواهشمندم رسیدگی کنید.باسپاس

  61. با درود ما داریم برای اسنپ کارمیکنیم یعنی از 400تومان کارکرد 80هزارش مال اسنپ هستش نزدیک به بیست درصد چه خبره ،رحم کنید خیییییییلی ها منبع درآمدشان همینه با ماشین مدل پایین که هرچه درمیاره خرج ماشین میشه حداقل یک ماشین صفر به صورت اقساطی در اختیار راننده‌ها قرار بگیره ،وماشین خودشان را تحویل بگیرند

  62. با سلام

    مگه مسئولان اسنپ بهشون زور میاد یا از صبح تا شب دنده به ماشین میزنن که بدونن راننده چی میکشه

    خانم خونش تو کوچه اولین خونه هست و کوچه هم بن بست میگه برو داخل

    آقای مسئول درک کن ببین راننده چی میکشه

    قیمت لوازم یدکی سر به فلک کشیده

    موتور ماشین دیگه جواب کرد رفتم تعمیر گاه میگه ۳۰ تومن خرجشه یه تومن هم ندارم

    هرچی کار کنی باید یه چیزی هم قرض کنی بذاری روش

    خدا به حال و روز راننده های تاکسی رحم کنه

    مسئولان که بدون استهلاک روزی هزاران میلیارد میزنن به جیب و ور ریش راننده میخندن

    خدا ازتون نگذره اگه واقعا مردی و شهامت داری یه تمهیداتی واسه راننده بکنید راننده هم از ناچاری و بیکاری و مستاجری بخاطر اینکه تورو خانوادش شرمنده نباشه کار میکنه

    عید است یه عیدی یه بیمه ای یه بن کالایی یه بن لوازم یدکی به فکر راننده ها باشید
    همیشه درب روی یه پاشنه نمی‌چرخد خدا بزرگه …

    آرزوی سلامتی و شادی واسه رانندگان تاکسی در سرتاسر عالم هستی

    من الله توفیق

  63. درودبه راننده های زحمت‌کش اسنپ.منم خودم راننده هستم.متاسفانه بااین حرفهامدیراسنپ عین خیالش هم نیست.فقط تنهاراه اعتراض نبردن مسافرویکدست شدن راننده هاورفتن به دفترمرکزی هرشهرهست.مطمئن باشیدچندروزکارنکنیدگشنه نمیمونیدولی مطمئناوقتی چندروزمسافرنبریداونوقت مجبورمیشن یه فکری برای راننده‌ها بکنن.ولی به شرطی که کسی کارنکنه.یه مشت مفت برهم که دیگه براتون نگم اونادیگه بدتر.اصلافکرنمیکنه بااین قیمت کم براش میصرفه یانه.واقعاشعورودرک وفهم وازش گرفتن.غیرازاینکارکه گفتم براتون هیچکس غیرازخودمون تره هم خوردنمیکنه.

  64. کسی مجبورتان نکرده بیایید راننده اسنپ بشید اگه همتون ب اسنپ شاکی هستید یجوری میگید انگار استخدام دولتی دست پاگیر شدید و نمیتونید خارج شید ولی نیست میتونستید نیایید تایم دست خودتونه و کار دیگه ایی کنید غیراسنپ ازاد و برون شهری برید

    دوما یجوری میگید با اسنپ کار کردن استخدام دولتی شدید تمام خدمات و رفاه بهتون بده و ثالثا میخواهید که ماشین خودتون مال اسنپ ک نیست توقع حمایت و پوشش و استهلاک صدرصددی بهتون بده با ماشین های شرکتی و حمل نقل اشتباه گرفتید اسنپ مالکیت ماشین شما رو نداره که پس حمایت صدرصددی نمیشه و ولی اسنپ حق داره به راننده ها حمایت کنه اگه راننده ها نبود خودش ورشکست میشد بجای زیاده خواهی از اسنپ ببرید ب سمت تعاون تاکسیرانی اینترنتی مجوز افزایش قیمت بهشون نمیدن

    قطعا اسنپ هزینه برحسب مسافت سنجی قیمت نمیکنه یا کلا زیاد خطا وجود داره و سایر اشتباهات ک میکنه شکی ندارم حتی من هم شاکی هستم

    حالا عزیزان قرار نیست با تحت اسنپ کار کردن ماشین خودتون مال اسنپ ک نیست خرج و استهلاک تمام شرایط رو ۱۰۰ درصدی بده و ب مسافر هم ربطی اینها نداره بگید پول بنزین گرونه پس بیشتر بگیرم مسافر میگه بنزین ب من ربطی نداره و .. پول عوارض ب من ربطی نداره و… شما فقط ما رو برسون قیمت اندازه در اقتصای شهری میدیم اگه زیاد بگیرید قطعا حس خوبی نخواهید داشت و تنفر پیدا خواهید کرد

    زندگی و اقتضای جامعه اینطوره همیشه همه اقشار شاکی هست اما فراموش نکنید با رعایت و انصاف اخلاق مردانگی و حس خوب به مسافر خودش برکت زیادی داره از پول بیشتر روزی بهت میرسونه تجربه داریم و بهت چون حس مسافر تاثیر ب حس شما خواهد داد

    قیمت های هر جابجایی مسافر ربطی ب اسنپ نداره بلکه اقتضای جامعه و شهری است فشار دو طرفه راننده و مسافر وارد میشه

    3
    12
    1. خودت فهمیدی چی گفتی.۱۰۰ درصد تو یکی از همون مسافرهایی که مفتی میری اینور اونور

  65. تا زمانی که مردم ما سواری میدن همین آش و همین کاسه هست حالا اگه چند روز اعتصاب بشه خاطر جمع باشید کرایه 11 تومنی میشه 100 هزارتومن

  66. سلام آقای خلج ، کرایه های اسنپ در شهر مشهد خیلی پایینه ، لطفا کرایه هارو عادلانه کنین که ماهم ضرر نکنیم ، خرج ماشین هم درنمیاد با این کرایه ها که نصف تاکسی هم نیست . لطفا بفکر رانندگان باشید با تشکر.

    13
  67. کرایه ها در حدی پایینه که بعضی از مسافرا خودشون از قصد توقف در مسیر الکی میزنن یا باقی پولشونو نمیگیرن البته پنج درصد مسافرا دارای این شعور هستن.
    بقیه نود پنج درصد با لبخندی بر لب و احساس پیروزی بزرگ و بادی بر غبغب تا قرون آخر باقی کرایه رو میگیرن و با نگاهی عاقل اندر سفیه میپرسن آقا کار کردن تو اسنپ چطوری براتون میصرفه؟!؟!

  68. یه کم هم از درآمد روزانه خودتون بگید روزانه چند میلیارد کمسیون به جیب می‌زنید مشتی یه چیزی بگو

  69. راننده های اسنپ یک روز اگه تعطیل کنند این جناب خلج میفهمه قیمت پایین کرایه چی به سر راننده میاره.
    ۱.لغو سفر که به نفع مسافرهستش
    ۲.کرایه ها که کلا پایینه.الان ۱۳ تومن مگه پوله دنده عوض کردن هم میشه.خلج خجالت بکش.
    ۳.حق بنزین که کشیدی بالا فعلا
    ۴.کمیسیون ۲۰درصد میگیری تشویقی هم که میذاری جوری هستش که برای خودت قابل صرفه است نه راننده.باکرایه پایین.
    ۵.برای رقابت با تپسی شما کرایه میاری پایین
    درصورتی که مسافری که بخواد اسنپ درخواست بده
    اصلا به اینا فکر نمیکنه

  70. خب با سلام
    اینا فقط میخوان بگن یه کاری کردیم ولی هرکی به نفع خودش کار میکنه تاحالا با همه جا وهرکس مصاحبه میشه ولی هیچ کس با راننده حرف نمیزنه خب میگن قیمت گذاری کاملا درسته یکی بیاد جواب منو بده
    شما خودتان چطور کار می‌کنید و حقوق میگیرید طبق روز و ساعت کاری اگر حتی ۱دقیقه اضافه کار کنید مجانی نیست خب حالا چطور بااطمینان میگید قیمت گذاری روی کرایه ها درسته
    برای یک مسیر چطور قیمت می‌دهید
    ۱.مسافت ۲.زمان
    برای مسافت که از روی سرویس‌های که برای راننده فرستاده میشه معلومه
    مثلا از بیمارستان آتیه تا گیشا ۳۵ کرایه میزنه بعد از همان آتیه تاصرافها میزنه ۲۸که اصلا اصولی نیست
    برای مسافت هم اسنپ برای یک سفر قیمت گذاری میکنه بر حسب ۱۰کیلومتر و زمان حدودی ۴۰ دقیقه حالا اگه طبق اون مسیری که اسنپ قیمت داده بریم زمان سفر به بالای ۶۰ دقیقه میرسه حالا برای انتخاب مسیر خلوت تر راننده باید مسافت بیشتری طی شود تا با کمترین زمان ممکن به مقصد برسه باوجود این انتخاب هر۲ گزینه به ضرر راننده میشه هم مسافر با هزینه کم اسنپ به مقصد رسیده هم اسنپ کمیسیون رو بدون کم و کاستی گرفته حالا اگه راننده بینوا هم زمان بیشتر هم مسافت بیشتر میره ولی هزینه واقعی دریافت نمیکنه این تازه یکی از مشکلات راننده است
    کار کردن در اسنپ
    راننده+وقت+خودرو =هزینه دریافتی مساوی با یک سوم حقوق یه کارگر ساده
    والسلام

  71. برادرارجمندجناب آقای خلج
    بنده یکی دوساله افتخار کاردراسنپ رابعنوان راننده دارم درسخنان ارزشمندتان فرمودیدبایدهم مسافر هم راننده راضی باشندولی عملا چیزی که اتفاق می افتدظلم به رانندهراسنپ هست با۱۰هزارتومان کرایه ای که تعیین کردیدپول یه دونه کیک برابچه نمیشه حتی برابیش ازنیمی ازمسافران این قیمت گذاری پایین خنده دارهست،لطفا نسبت به افزایش قیمت کرایه هااقدام نمایید،موفق باشید

  72. خلج تا می میخوای به راننده اسنپ بزنی کلک.
    خلج با کرایه پایین راننده رو کردی فلج.

    11
  73. واقعا با کرایه ۲۰ الی ۳۰ هزار تومنی ارزش اینو داره حداقل ۵ دقیقه بری دنبال مسافر و ۵ دقیقه وایسی اون بیاد ۱۵دقیقه بری تا مقصد بخاطر ۳۰ هزار تومان
    باز و بسته کردن درب ماشین ارزش ش بیشتر از ۳۰ تومن

    12
    0
  74. اولا از لو رفتن اطلاعات میلیون ها ایرانی صحبت کنید که انگار نه انگار اتفاقی افتاده، دوما رانندگان اسنپ سفرهای با مبالغ کم رو اصلا آدم جواب نمیکنن‌ .

    7
    1
  75. برده داری نوین که اسمش را اسنپ گذاشته اند شرم آوره هیچ یک از راننده های اسنپ راضی نیستند اصلارانندگی یا مسافر کشی در ایران هیچ نوعش مقرون به صرفه نیست تاکسی های تو شهری اکثر قریب به اتفاق پیر مردهای بازنشسته سازمان‌های دیگر هستندکه با پول بازنشستگی شان تاکسی خریده اند سازمان حمل ونقل برای بازار گرمی خود یعنی خرید وفروش تاکسی ؛نرخ کرایه ها را پایین نگه میدارد.شما چهار تا جوان پشت فرمان تاکسی درون شهری نمیبینیدباید از خودتان خجالت بکشید.

  76. چه جالبه تو مملکت هر ساعت قیمت ها بالا میره قیمت اسنپ پایین میاد جالب تر اینکه به اسم طرح تشویقی از جیب راننده به راننده میدن …به امید روزی که راننده های اسنپ متحد بشن و از اسنپ فرار کنن….

  77. سلام و درود
    با عنایت به گرانی قطعات و دستمزدها و همچنین کمیسیون ۲۰ درصدی ،اسنپ برای رانندگان صرف نمیکنه سالهای قبل یه خودرو پراید با ۸میلیون میشه خرید الان ۸میلیون پول ۴حلقه لاستیکش نمیکنه،مگر این نرم افزار اسنپ چقدر برای شرکت هزینه داره ؟که از هرسفر ۲۰درصد کمیسیون بر میداره!چرا کسی نیست از شرکت اسنپ توضیح بخواهد؟مردم از سر ناچاری،بیکاری به مسافرکشی روی آورده ان چرا اسنپ نقره داغشان میکنه؟

  78. اسنپ فقط برا کسانی خوب که میخان از گشنگی نمیرن آقای خلج کاش یکمی خدا رو در نظر میگرفتی به خاطر منفعت خودت ظلم نکن به جماعت راننده خودت یک روز برو اسنپ کار کن حقارت و ذلت نیش خند وتمسخر مسافر رو با کرایه ده هزار دیدی میفهمی که راننده چه می‌کشه الان با کرایه ده تومان یک شکلات هم نمی‌دن کاش شغلی میداشتم هم ماشین و هم کار در اسنپ نفرین شده رها میکردم خدا هیچ کس رو شرمنده زن و بچه ش نکنه الا خلج رو.

  79. مدیر عامل محترم لطفا یک سر به آژانس بزنید قیمت هاشو ببینید بعد قیمت گذاری کنید یک مثال بزنم
    من درخواستی اسنپ پلاس رو از زعفرانیه به مقصد تجریش و مقصد دوم به نیاوران با توقف ۱ساعت گرفتم به مبلغ۱۷۰هزارتومان وسط راه متوجه شدم که آژانس برای مسافرت اسنپ گرفته و از مسافر در پایان سفر مبلغ ۶۵۰ هزارتومان گرفت وبعد کرایه من رو پرداخت کرد به نظرشما هنوز ما کرایه منصفانه می گیریم

  80. ولله به نظر من در حال حاضر بدبخترین آدمای ایران قشر راننده اسنپ هستن که از سر بدبختی وناچاری مجبورن برای یک لقمه نان حلال با این کرایه پائین اسنپ که دقیقا سودش فقط برای خود اسنپ خوبه کار کنن،چون با این همه گرونی واستهلاک وبدبختی عین یک نوکر فقط دارن مسافر جابجا میکنن…امیدوارم اون کسایی که قیمت گذاری میکنن شب راحت سرشون رو روی بالشت بزارن

  81. ببخشید چرا حرفی از بنزين نمي زنید یکسال است بنزينی که گفته بودید رو واریز نکردید منتظر چی هستید وقتی که بنزين گرون شد یه بهانه‌ بیارید که اله شد بله شد این همه دروغگو یی تا کی

  82. دوماهه یدونه اسنپ وانت نگرفتم کم کار کنمم از حمالی مفت بهتره مشتری نداره خب کمتر بده مشکلی نیست ولی نه اینکه مسیره سیصد تومنیو بزنی شصت تومن مرد حسابی پولاشونو میرن موقع خرید وسیله با کمال میل خرج میکنن به حمل و نقلش که میرسه میشن گدا

  83. سلام
    از بُر زدن راننده های تپسی و ….. میزان پرداخت مالیات و… هم می پرسیدید!

  84. در یکسال بیمه بدنه خودرو ۸۰ درصد بخاطر قیمت خودرو بالا رفته و لوازم خودرو نگو حالا مشکلات اقتصادی رانندگان به کنار آیا نباید قیمتها برای رانندگان منصفانه باشد یک مسیر تاکسی خطی با چهار نفر در تهران جمعا۶۰ هزارتومان تومان ولی تاکسی اینترنتی همان مسیر با ۴ کیلومتر بیشتر بخاطر مبدا و مقصد ۵۰ هزارتومان و کمسیون هم کسر خواهد شد آیا منصفانه هست مسیر سال ۹۵ که ۱۶ هزارتومان میرفتم اکنون با همان زمان شده ۵۵ هزارتومان آیا بعد از ۷ سال با این همه تورم آیا قیمت منصفانه هست و …

  85. همه این حرفها و غمنامه های ما یه جواب روشن و فنی داره. باید یه ارگان ناظر مثل شورای رقابت یا اتحادیه رانندگان اینترنتی( که لازمه تشکیل بشه) یا هر جای دیگه ای سالانه بر اساس مسافت و حجم ترافیک هر منطقه در هر زمانی نرخ اعلام کنه‌. مثلا میدان آزادی تا انقلاب در فصل پاییز و زمستان ساعت ۶ تا ۹ ، ۸۰ تومن ۹ تا ۱۵ ، ۶۰ تومن ، ۱۵ تا ۲۱، ۹۰ تومن ، ۲۱ تا ۲۳، ۷۰ و ۲۳ تا ۶ صبح ۱۰۰ ( بخاطر سختی بیداری و خطرات)
    حالا کار کارشناسی لازمه مسلما .
    اسنپ و تپسی و ماکسیم و … هم ملزم به رعایتش باشند و اگه خیلی دوست دارند شرکای هلندی و چینی و مسئولین وطنی و … راضی باشند از خودشون مایه بزارند و از محل کمیسیون دریافتی به مسافرا تخفیف بدن‌.
    به همین سادگی قابل حله اگه منافع بعضیا در عدم حلش نباشه.

  86. سلام.
    حرف مفت زده فقط.
    اول= ک هزینه کنسلی چرا نمیدید.
    دوم =چرا تابلو نمیدین بزاریم بالای ماشین ، ک توی روز بارانی مسافر بتونه ماشینو تشخیص بده.
    سوم= این همه کمیسیون از ما راننده های بدبخت میکشید و میگید داریم میدیم ب تاکسی رانی و فلان فلان,پس چرا تاکسی رانی مارو بخاطر تابلویی ک شما بهمون ندادین و روش نوشته اسنپ باید نگه داره جریمه کنه لنعت.
    چهارم =چرا راننده رو بیمه نمیکنید
    پنجم و ششم و هفتم و الا اخر هم یادم نمیاد

  87. شما که اینقدر باهوشی و برچه حسبی از اول دی کرایه هارو آوردین پایین دلار ارزون شده یا سهمیه بنزینی که یکساله پرداخت نکردین افزایش دادین چرا برای جلب رضایت مشتریتون از کمیسیون ۲۰ درصدیتون کم نمیکنید خداروشکر هیچکی هم به کتفش نیست

    1. الان قیمت اسنپ از سایر سرویس‌های آزاد خیلی بیشتر شده است. امروز من پیک موتوری و اسنپ باکس گرفتم برای مسیر مشابه پیک موتوری ۲۰ تومان ارزان‌تر کرایه گرفت در حالی که اسنپ بدون گزینه عجله دارم ۲۰ تومان بیشتر برای همان مسیر می‌گرفت.

  88. کرایه اسنپ واقعا پائینه
    مخصوصا در کلانشهرها
    کرایه های ۱۳ ، ۱۴ ،۱۵ هزارتومنی واقعا مضحکه

  89. اولا طرح فی ذات ارزش داره ولی یکی از بزرگترین ایراد اسنپ کارمزد بسیار بسیار بسیار و هزار بسیار وحشتناک بالای اسنپ است amirچطور مسئولان با ۲۰ درصد موافقت کردن . اینا از وضع مردم چی میدونن ‌ بخدا قسم هیچی نمیدونن. هیچی
    ایراد دوم چرا صافی کرایه را نشان نمی دین کار مزد شما چرا باید رو کرایه درج بشه .
    سوم شما هرگز به خواسته های رانندگان توجه نکردین هرگز

  90. قیمت اسنپ برای زمان اصحاب کهف.کسی که این قیمتارو میزنه خدا به خاک ذلت بنشونتش.یه جوری بشه به نون شب لنگ بشه .که اینقدر با بی انصافی قیمت گزاری میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا