خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس ؛ آخرین وضعیت

رضا درویش درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به تازگی اظهار نظر کرده است. او قول داده که بازیکنان مدنظر کادرفنی در پرسپولیس خواهند ماند.

پرسپولیس به فاصله شش هفته مانده در پایان لیگ با اختلاف شش امتیاز نسبت به رقیب سنتی خود در رده دوم قرار دارد. به نظر می‌رسد که این فصل برای پرسپولیس تمام شده و هواداران نیز از هم اکنون نگران فصل آینده و تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار تیم خود هستند.

در همین راستا به نقل از ورزش سه رضا درویش درباره مسائل مختلف پیرامون باشگاه از جمله تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار نظر کرده است.

یکی از مصائب پرسپولیس طی ماه‌ها و البته سالیان اخیر، بدهی‌های انباشته گذشته است. پرونده‌های عجیبی که بعد از انتخاب مدیر جدید رو می‌شوند و دردسر بزرگی برای باشگاه شکل می‌دهند. رضا درویش هم از این چالش دور نبوده و با حضور روی صندلی مدیریت سرخپوشان با پرونده‌های عجیبی از دوران مدیریت گذشته مواجه شده است. او البته چندی پیش در گفتگویی مدعی شده بود که باید با مدیران گذشته باشگاه برخورد شود. او در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: «از من پرسیدند که بابت بدهی‌های مدیران قبلی از آنها شکایت نمی‌کنی من هم در جواب گفتم این مسایل به من ارتباطی ندارد و خود ارگان‌های نظارتی پیگیری می‌کنند.»

سپس در ادامه درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس توپ را در زمین یحیی گل محمدی انداخت و گفت که باشگاه آمادگی دارد تا با اعلام یحیی گل محمدی با بازیکنان مدنظرش به توافق برای تمدید دست یابد: «آقای گل‌محمدی اسامی مدنظرشان را به ما بدهد و ما به نوبت با آنها مذاکره و تمدید خواهیم کرد. هواداران هم نگرانی از این بابت نداشته باشند.»

گوش هواداران پرسپولیس از این حرفا پر است. هر سال مدیران گفته‌های مشابهی را تکرار می‌کنند، اما آنچه درواقعیت اتفاق می‌افتد، ضعیف شدن تیم و از دست دادن ستاره‌هایش است. اکنون باید ببینیم که آیا درویش می‌تواند به قول خود عمل کند و یا همان آش و همان کاسه خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا