خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچ موردی از ابتلا به کرونا در پادگان‌ها نداشتیم»

سردار جان‌نثاری، معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با بیان اینکه پادگان‌های آموزشی و درجه داری ناجا، مداوم ضدعفونی می‌شود، گفت: هیچ موردی از ابتلا به کرونا در پادگان‌ها و سربازخانه‌ها نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری درباره وضعیت سربازان در پادگان های آموزشی و سربازخانه ها اظهار کرد: با اطمینان اعلام می‌کنم هیچ موردی از ابتلای سربازان وظیفه به ویروس کرونا را نداشتیم.

وی با بیان اینکه بر مبنای تمهیدات پیش بینی شده اعم از ضد عفونی کردن و سم زدایی مراکز آموزشی، پادگان‌ها و سربازخانه‌ها، رعایت همه جانبه نکات و اصول بهداشتی در این مراکز، بررسی‌های بهداشتی و پزشکی روزانه و مداوم سربازان وظیفه، ارائه آموزش های لازم و … صورت گرفته است، تاکید کرد: پادگان های آموزشی و درجه داری نیروی انتظامی از نقاط امن و عاری از وجود هرگونه ویروس و بیماری می باشد.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تاکید بر اینکه سربازان وظیفه را چون فرزندان خود، عزیز می‌دانیم و بر حفظ سلامت جسم و روح آنها دغدغه و تاکید  داریم، بیان کرد: به خانواده‌های  سربازان عزیز اطمینان می‌دهم که جای هیچ گونه نگرانی نیست، حساسیت ما نسبت به سلامت سربازان وظیفه، اگر بیشتر از خانواده‌ها نباشد قطعا کمتر نیست؛ این فرزندان عزیز در دستان ما امانت هستند و مطمئن باشید مراقب سلامتی آنها خواهیم بود.

سردار جان نثاری خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت سربازان در این شرایط نه تنها غفلتی صورت نمی‌گیرد؛ بلکه از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا