خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیل، مدیریت و امکانات؛ ارزیابی و قدردانی

ولی‌الله سیف در یادداشتی تلگرامی با عنوان “سیل، مدیریت و امکانات؛ ارزیابی و قدردانی” نوشت:

حضور داوطلبانه و مؤثر هموطنان عزیز و گرامی در جهت کاهش آلام مصدومان حوادث اخیر سیل جدّاً مایه مباهات است.

گستردگی و وسعت سیل در سرتاسر کشور در آغازین روزهای سال نو، موجب شد انتقاداتی نسبت به نحوه خدمت‌رسانی برخی از نهادهای مسئول مطرح شود که البته نیاز به تأمل و بررسی جدی دارد ولی این امر نباید باعث شود که تلاش ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی سایر مسؤلان در دولت نادیده گرفته شود.

اینجانب توفیق حضور در کرمانشاه، نهاوند و خرم‌آباد را در اوج بارندگی‌ها داشتم. الحق مسئولان در استان‌های مذکور با برنامه‌ریزی وپیش‌بینی شرایط، ضمن تلاش جمعی و بسیج عمومی، از بروز حوادث ناگوار و گسترش خسارات جلوگیری کردند؛ به‌ویژه حضور تمام وقت استاندار و مدیران در دو استان کرمانشاه و لرستان کاملاً محسوس و اثرگذار بود. جا دارد در کنار ضرورت شناسایی و رفع عوامل نارسایی، از مدیران و کارکنان خدوم و مسئولیت‌شناس نیز قدردانی لازم به‌عمل آید.

پیش‌بینی حوادث طبیعی مانند سیل، به صورت کامل و دقیق امکان‌پذیر نیست. همین چندماه پیش بود که در کشور پیشرفته‌ای مثل ژاپن شاهد حوادث ناگواری بودیم که ظرف چند روز به‌علّت جریان سیل بیش از ۲۰۰ کشته و صدها میلیارد دلار خسارت به‌بار آمد.
شکی نیست که ملت عزیز ما شایستگی بهترین نوع خدمات را دارد، درعین‌حال، در ارزیابی عملکرد خادمان ملت باید به امکانات در دسترس نیز توجه شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا