خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روحانی استعفا دهد تا دولت مدنظر رهبری تشکیل شود»

یک نماینده تهران در مجلس با بیان این که «رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است» گفت: اگر الان دولت روحانی استعفا دهد باعث می شود انتخابات زودرسی صورت گیرد و دولتی که مدنظر رهبر انقلاب است تشکیل شود.

به گزارش مهر، محمدجواد فتحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است.

وی افزود: همه بر این مساله مشرف هستیم که کشور دچار مشکلات اساسی است و برداشت بنده از فرمایشات مقام معظم رهبری این است که دولت فعلی یک دولت جوان، حزب اللهی و پای کار، آماده و با نشاط نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۵ ماه دیگر از عمر این دولت باقی مانده است و مجلس هم در حال تغییر است و مجلس دیگری روی کار می آید که حتما در تقابل با  اینگونه عملکرد دولت است، بنده فکر می کنم رئیس جمهور حتما باید استعفا دهد.

فتحی بیان کرد: اگر الان دولت استعفا دهد باعث می شود انتخابات زودرسی صورت گیرد و دولتی که مدنظر رهبر انقلاب است تشکیل شود و بتواند با مجلس آینده مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من به نوبه خودم اشکالی نمیبینم …ولی هردولت همرای که بر کشیده شد مسئولیتش را بپذیرید….نه اینکه……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا