خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ورزشکاران در مقابل تیم‌های صهیونیستی آتش به اختیار عمل می‌کنند»

مجتبی ذوالنور، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورزشکاران ایرانی در زمینه رویارویی با تیم‌های رژیم صهیونیستی آتش به اختیار عمل می‌کنند و نیاز به وضع قانون در زمینه نبود.

ذوالنوری در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص تصویب طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در آستانه روز قدس، اظهار داشت: این طرح ۱۴ ماده داشت اما ماده ۱۱ آن که مربوط به منع مقابله ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونیستی بود، حذف شد و ۳ ماده دیگر به آن اضافه و در نهایت امروز ۱۶ ماده به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مقابله بااقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، طرحی جامع و قوی است، بیان کرد: حذف ماده ۱۱ به این علت بود که ورزشکاران ایرانی از ابتدای انقلاب تا به امروز مانند سایر اقشار مردم توی دهان رژیم صهیونیستی زده‌اند و از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا انزجار و خشم خود را نسبت به این رژیم کودک‌کش نشان دهند.

وی با بیان اینکه نیازی به وضع قانون برای ایجاد ممانعت از رویارویی ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونیستی نبود، افزود: ورزکاران ایرانی مانند گذشته آتش به اختیار تکلیف خود را در مقابل رژیم صهیونیستی می‌دانند وضع قانون در این زمینه چنین القا می‌کند که گویا در ایران برای این کار اشتیاق وجود دارد و با وضع قانون می‌خواهیم مقابل آن بایستیم.

ذوالنوری ادامه داد: ورزشکاران ایرانی تکلیف گرا هستند به وظایف دینی و انسانی خود عمل می‌کنند و در این زمینه نیازی به وضع قانون نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مصوبه وظایفی برای دستگاه‌های مختلف در راستای محدودسازی ارتباط و تعامل با رژیم صهیونیستی تعیین شده است؛ از جمله این دستگاه‌ها قوه قضاییه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، وزارت دادگستری و وزارت اقتصاد و امور دارایی و هستند که تکالیفی برای آنها تعیین شده است تا با انجام وظایف خود اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را به حداقل برسانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخشی از این مصوبه، اجرایی کردن قوانین گذشته الزام شده، با اینکار ضربه سنگینی به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی وارد می‌شود و آن‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند تا به اهداف شوم خود نرسند و امکان گسترش آن‌ها را نداشته باشند و در نتیجه اجرای این برنامه‌ها منافع ملت‌ها تهدید نمی‌شود./

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا