خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظرات عجیب پسر ترامپ درباره کرونا: کار، کار بایدن است!

«اریک ترامپ»، فرزند رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی عجیب مدعی شد: کرونا استراتژی جو بایدن برای منحرف کردن تلاش‌های پدرش برای انتخاب مجدد است!

به گزارش ایسنا شبکه خبری اس.بی.اس نوشته است، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از آن که مدعی شد ویروس کرونا بعد از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ناپدید می‌شود، مورد انتقادهای شدید قرار گرفت.

وی اعلام کرد که ویروس کرونا “استراتژی آگاهانه” جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حزبش برای منحرف کردن و ایجاد اختلال در تلاش‌های پدرش برای انتخاب مجدد است.

وی به فاکس نیوز گفت، آنها فکر می‌کنند که می‌توانند بزرگترین ابزار دونالد ترامپ را که هر روز به مکانی می‌رود و هر بار آنجا با ۵۰ هزار نفر پر می‌شود، از میان ببرند. می‌بینید که آنها هر روز از حالا تا سوم نوامبر این کار را انجام می‌دهند. حدس می‌زنید پس از سوم نوامبر چه اتفاقی می‌افتد؟ به صورت جادویی و به صورت ناگهانی ویروس ناپدید می‌شود و همه می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند!

این در حالی است که کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده‌اند که واکسن کرونا ویروس دست کم ۱۸ ماه طول می‌کشد تا تولید شود و همچنین سازمان بهداشت جهانی نیز هفته گذشته هشدار داد که ممکن است کرونا ویروس شبیه بیماری ایدز ماندگار شود.

در حالی که بیش از ۱۰۰ واکسن در مراحل مختلف تولید هستند کارشناسان نسبت به مشکلات در یافتن یک واکسن موثر هشدار داده و ماریک ریان، کارشناس امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی نیز گفته که این ویروس ممکن است هرگز از بین نرود.

ایالات متحده با ۹۰ هزار مرگ در بین بیش از یک و نیم میلیون مبتلا، در صدر جدول شیوع بیماری قرار دارد.

همچنین اظهارات اریک ترامپ با اظهارات فوریه پدرش که گفته بود این ویروس به زودی شبیه به یک معجزه از بین می‌رود، شباهت دارد.

اریک ترامپ گفته که بایدن از محدودیت‌های مربوط به کرونا ویروس لذت می‌برد چون نمی‌تواند همانند پدرش جمعیت زیادی را جلب کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا