خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کل: علت بریده شدن سر زن اهوازی فضای مجازی بود

حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور گفت: چند روز پیش در اهواز حادثه وحشتناکی توسط همسر یک زن در یکی از میادین اهواز به راه افتاد که بنیان اصلی آن به فضای مجازی برمی گردد، موضوع از این قرار است که در فضای اینستاگرام فرد از کشور سوریه خانم را فریب می دهد و بعد از مدتی به کشور ترکیه رفته و در آنجا عکس ها و فیلم هایی را می گرفتند و از طریق اینستاگرم به همسر خود ارسال می کردند، بعد از مدتی زن به کشور باز می گردد و علت بریدن شدن سر زن اهوازی توسط همسر خویش، همین فضای مجازی است که باعث تحریک شدن همسر زن بود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری شامگاه امشب در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم یاد بود مرجع بصیر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که در مسجد جامع امام خمینی(ره) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: امروز توفیق نصیب ما شد تا به زیارت امام زاده جعفر پیشوا بریم و در آنجا با شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ و شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کنیم.

وی گفت: در مراسم یادبود عالم فرزانه، مجتهد و دانشمند که نزدیک به یک قرن عمر خود را در راستای تبلیغ و ترویج دین اسلام نموده حضور پیدا کرده ایم تا از خدمات ارزشمتد این عالم فرزانه تقدیر کنیم.

دادستان کل کشور افزود: دیار ۱۵ خرداد و شهرستان پیشوا خطه ای با سابقه در انقلاب اسلامی ایران است، در سال ۱۳۴۲ پیشوایی ها برای دفاع از مرجعیت و ولایت در زمان رژیم ستم شاهی حضور فعال داشتند، این حرکت مردم پیشوا از سال ۴۰ آغاز شد و در نهایت در سال ۴۲ آن حادثه در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه این مراسم یادبود بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران همه ما مدیون شهدای اسلام و انقلاب هستیم و هر چه داریم از این نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: آیت الله صافی گلپایگانی یکی از افراد با نفوذ و تاثیر گذار در مسیر انقلاب و دفتر حضرت امام خمینی(ره) در قبل و بعد از انقلاب بودند، آیت الله صافی گلپایگانی عمر با برکت خود را در مسیر اسلام، انقلاب، حوزه های علمیه و مردم صرف کردند و در این مسیر هم به دیار باقی رفت.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) وظیفه خود می دانست که در مقابل طاغوت ایستادگی کند، این مقاومت و اعتراض از سال ۴۰ آغاز شد و در سال ۴۲ آن حادثه تاریخی رخ داد و حضرت امام خمینی(ره)تبعید شد و در نهایت در سال ۵۷ به پشتیبانی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

منتظری عنوان کرد: یکی از اهداف والای حضرت امام این بود که مردم را به بصیرت هدایت کند، واقعیت های جامعه را باز گو کند و مردم را در مسیر تحقق اسلام‌ راستین هدایت کند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی با تحت فشار قرار دادن صدام و تحریک آن بر علیه انقلابی که تازه به پیروزی رسیده بود جنگ ۸ ساله را راه انداخت، انقلاب اسلامی ایران با دست خالی و به همت جوانان مؤمن به نبرد استکبار جهانی رفتند و رمز پیروزی انقلاب حضور مردم در صحنه های انقلاب بود، جوانان در جبهه های حق علیه باطل بود، جوانان تحصیل کرده در عرصه های علمی تلاش کردند و تا به موفقیت های علمی برسند و این عوامل باعث اقتدار نظام و انقلاب شده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جنگ نرم قرار داریم، جنگ نرم دو گونه است، در جنگ نرم تحریم های اقتصادی، تبلیغات منفی، ترویج فرهنگ غلط و حمله به سر فصل ها و مبانی نظام، حمله به مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر، نفوذ در مراکز تصمیم گیری از عواملی است که دشمن جنگ نرم علیه کشور را راه انداخته است.

حجت الاسلام منتظری در این مراسم به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید به نکات جنگ نرم توجه کنیم، اگر به این موارد دقت کنیم، دشمنان نظام و انقلاب همانند جنگ سخت شکست خواهد خورد.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام در جنگ سخت از همه ابزارهای خود در راستای غلبه بر نظام استفاده می کند، دشمن در مسیر جنگ نرم پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات را به کار گرفته تا پیروز شود، یکی از مهم‌ترین و بزرگترین ابزاری که دشمن بر غلبه به نظام به کار می برد فضای مجازی است، از فضای مجازی استفاده های نا بجا می شود تا بنیان و فرهنگ اسلامی و ارزشهای اخلافی تک تک خانواده ها را از بین ببرد.

وی به حادثه وحشتناک اهواز اشاره کرد و گفت: چند روز پیش در اهواز حادثه وحشتناکی توسط همسر یک زن در یکی از میادین اهواز به راه افتاد که بنیان اصلی آن به فضای مجازی برمی گردد، موضوع از این قرار است که در فضای اینستاگرام فرد از کشور سوریه خانم را فریب می دهد و بعد از مدتی به کشور ترکیه رفته و در آنجا عکس ها و فیلم هایی را می گرفتند و از طریق اینستاگرم به همسر خود ارسال می کردند، بعد از مدتی زن به کشور باز می گردد و علت بریدن شدن سر زن اهوازی توسط همسر خویش، همین فضای مجازی است که باعث تحریک شدن همسر زن بود.

دادستان کل کشور یادآور شد: دشمن به دنبال گرفتن هویت جوانان و مردم ایران است تا بتواند اسلام را از بین ببرد، در مدیریت کشور و دستگاههای اجرایی گاها مشکلاتی وجود دارد، ولی باید به قسمت پر لیوان هم نگاه کرد، نباید کاستی ها را بلند بلند مطرح کرد و داشته ها را نادیده گرفت، در چهل و سه سال گذشته در انقلاب اسلامی ایران اقدامات شایانی انجام گرفته است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا