خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیل حرکت سینوسی قیمت‌ها در بازار سکه

به گفته‌ی نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه سکه، دنباله‌رو ارز حرکت می‌کند؛ امروز به دلیل نوسانات نرخ ارز سکه تمام بهار طرح جدید، صبح خود را افزایشی نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما از ظهر به بعد، مسیر حرکت خود را تغییر داده و ارزان‌تر شده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ابتدا قیمت سکه و طلا در بازار امروز(سه‌شنبه) نسبت به روز گذشته افزایشی بود اما از ظهر امروز به بعد به دلیل نوسانات نرخ ارز و کاهش قیمت آن نسبت به صبح، سکه و طلا نیز در بازار با قیمت‌های پایین‌تر معامله شده‌اند.

بنابر اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طبق آخرین معاملات امروز در بازار، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به هفت میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته نشان از کاهش ۶۰ هزار تومانی دارد. اما  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به روز گذشته تغییر نداشته و همان هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که افزایش ۵۰ هزار تومانی داشته است. ربع سکه نیز ۷۰ هزار تومان گران شده و دو میلیون  و۲۲۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون  و ۸۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان گران‌ شده اما نسبت به صبح که یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شد، ۲۰ هزار تومان ارزان شده است.

علاوه بر این‌ قیمت طلای ۱۸ عیار نیز روند کاهشی نسبت به دیروز داشته و ۷۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد اما صبح در محدوده بیش از ۷۵۰  هزار تومان معامله می‌شده است. هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۲۱۲ هزار تومان معامله می‌شود.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۸۳ دلار ثبت شده است که ۲۳ دلار افزایش یافته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا