خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام قدردانی آیت‌الله نوری همدانی به لاریجانی

آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید در نامه ای از سالها تلاش علی لاریجانی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم در نامه ای خطاب به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین روز فعالیت مجلس دهم از خدمات وی در این پست و ارکان مختلف نظام اسلامی تجلیل کرد.

وی در این نامه آورده است: امروزه خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال است.

جنابعالی الحمدالله از شخصیت هایی می باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و سه دوره نمایندگی مردم شریف قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را به عهده داشته ایدو خدمات فراوانی را به انجام رسانده اید و از آنجایی که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می باشید و این خود یک مزیت مهمی است.

امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. *نگاهی به اقتصاد دانش بنیان*
    تا آنجاکه ما میدانیم در سایر کشورها اقتصاد دانش بنیان یعنی اینکه به عنوان مثال” شرکت سونی اریکسون ” با دوتا دانشگاه صحبت میکند یا خودش یک دانشگاه و مرکز اموزش تاسیس میکند بعد بیانه صادر میکند که هرکسی بتواند فاند یا پذیرش دانشگاه مارو بگیرد، بعد از گرفتن مدرک تحصیلی در همین کمپانی سونی اریکسون مشغول به کار می شود ، این چنین کشوری میتواند ادعا کند که اقتصاد دانش بنیان دارد . نه اینکه در کشورما شما با کنکور وارد دانشگاه شوید بعد طی یک فرایندی یک مدرک بگیرید و در انتها دنبال کار بگردید بعد اخر در یک حیطه دیگری مشغول به فعالیت شوید اسم این کار اقتصاد دانش بنیان نیست .متاسفانه تعریف صحیح و درستی از اقتصاد دانش بنیان به ” مردم ” داده نشده است، برای اقتصاد دانش بنیان داشتن نیاز به زیر ساخت و سیاست گذاری است که مبنا آن از همان وزارت علوم می باشد . در حقیقت صنعت می بایست دانشگاه ایجاد کند چون شرکت نیاز به متخصص دارد نه اینکه دانشگاه شرکت تاسیس کند ! چون دانشگاه که نیازی به تولید ندارد . !.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا