خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برترین‌های مسابقه داستان نویسی «من و قطره آب» معرفی شدند

اختتامیه اولین دوره مسابقه داستان نویسی من و قطره آب بطور غیرحضوری برگزار و از نفرات برتر این مسابقه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، مجید خلخالی مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:در پی شیوع ویروس کرونا این شرکت با هدف تشویق شهروندان به ماندن در خانه با “شعار ائوده قالاق” و “سویون جانی خطر ده یر” اولین دوره مسابقه داستان‌نویسی “من و قطره آب” را برگزار کرد.

وی افزود : 25 اثر از چهار استان (آذربایجان غربی، همدان، اردبیل و قم) به این مسابقه ارسال شده بود که سه داستان بعنوان داستانهای برتر و دو داستان بعنوان برگزیده انتخاب شدند .

خلخالی اظهار داشت: با رای هیات داوران داستانهای “آب آرامش زندگی” به نویسندگی “الناز حاجی یوسفی” از خوی ، “اکسیر جوانی” به نویسندگی “فاطمه ورمقانی” از همدان و “سویون جانی خطرده‌دیر” به نویسندگی “ایلقار موذن زاده” از اردبیل حایز رتبه برتر و داستانهای “جنگ فرمانده آب با کرونا” به نویسندگی “سیدسبحان موسوی” و “من و قطره آب” به نویسندگی “مهدیس پورنصراله” هر دو از خوی داستانهای برگزیده انتخاب شدند .

مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی خاطر نشان کرد: قصد داشتیم اختتامیه بصورت حضوری با حضور تمامی شرکت کنندگان در مسابقه برگزار کنیم که بخاطر شیوع ویروس کرونا بصورت غیرحضوری برگزار و جوایز شرکت کنندگان از طریق پست به آدرس آنها ارسال شد.

خلخالی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در مسابقه و تمام عوامل برگزاری مسابقه اعلام کرد : به لطف الهی قصد داریم دوره های بعدی این جشنواره را هم برگزار کنیم.

لازم به توضیح است که این جشنواره با همکاری “ماهنامه سراسری ندای قلم” برگزار شد و داستانهای برتر در هفدهمین شماره این ماهنامه به چاپ رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا