خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق سجاد شهباززاده با پرسپولیس ؟ یحیی به دنبال آبی‌های سابق

توافق سجاد شهباززاده با پرسپولیس پس از خبر توافق میلاد زکی‌پور با سرخ‌ها، دومین خبری است که از توافق آبی‌های سابق با تیم سرخ‌پوش منتشر می‌شود.

انصاف ورزشی: تیم پرسپولیس پس از آنکه بعد از پنج سال در قهرمانی لیگ برتر ناکام ماند و جام را به استقلال تقدیم کرد، حالا قصد دارد تا با خرید‌های پرسروصدا تیمی قدرتمند برای فصل آتی بسازد.

پس  از آنکه خبر توافق قطعی پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و امضای قرارداد پنهانی سرخ‌ها با مرتضی پور‌علی گنجی در رسانه‌ها بازتاب داشت، خبرهایی از توافق این تیم با بازیکنانی همچون سروش رفیعی، میلاد زکی‌پور و سجاد شهباززاده نیز به گوش می‌رسد که این دو مورد آخر سابقه پوشیدن لباس استقلال را نیز در کارنامه دارند.

 در همین راستا «رسانه طرفداری» در گزارشی مدعی شد که توافق سجاد شهباززاده با پرسپولیس قطعی است.

«طرفداری» در این باره نوشت:

«سجاد شهباززاده که فصل قبل نیز در لیست یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بود اما درنهایت تصمیم گرفت در سپاهان بماند، این فصل نیز با درخواست باشگاه پرسپولیس و رضا درویش مواجه شد و جالب این که این بار از این پیشنهاد استقبال کرد.

گویا وضعیت او در سپاهان با حضور شهریار مغانلو چندان مثل سابق نیست و شهباززاده تصمیم به جدایی از جمع سپاهانی ها گرفته است.

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد توافقات نهایی بین باشگاه پرسپولیس و سجاد شهباززاده انجام شده و این مهاجم قرار است به زودی با امضای قراردادی دو ساله پرسپولیسی شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا