خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحریم چند مقام ارشد نیروی انتظامی

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

در فهرستی که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام7 نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌ است.

سایت پلیس در این ارتباط نوشت: سناریوی تحریم علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا حربه‌ای نخ‌نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است، این دست تحریم ها موضوع جدیدی نبوده و ثمره‌ای جز راسخ‌تر شدن اراده سربازان ولایت در مسیر اقتدار آفرینی برای میهن اسلامی و صیانت از نظام و ملت ایران و قطع ید متجاوزان به تمامیت ارضی کشورمان در پی نخواهد داشت.

این اقدام نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت می کند و ناجا مدافع ارزش های اسلامی می باشد.

به شما عزیزان که در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی کشور هدف غضب و کینه دشمن و تحریم آمریکای پلید و جنایتکار واقع شده‌اید، تبریک می گوییم و شکی نیست که دشمنان در آینده و در میدان عمل پیامدهای اقدام شیطانی و کینه توزانه خود را بهتر و محسوس‌تر درک و فهم خواهند کرد.

بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) به عنوان تکلیف شرعی و دینی و برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت‌های قانونی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا