خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلائی‌پور: تاکنون بحران کرونا بدون نظامی‌گری اداره شده

حمیدرضا جلائی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تاکنون بحران کرونا در کشور با همدلی مردم و بدون طعم نظامی‌گری اداره شده است که این موضوع مهمی است و فکر می‌کنم در کنار برجام این کار هم در وجدان جمعی جامعه باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا جلایی‌پور در دیدار سیاسیون با رییس‌ جمهور با بیان این‌که «تاکنون بحران کرونا در کشور با همدلی مردم و بدون طعم نظامی‌گری اداره شده است»، گفت: این موضوع مهمی است و فکر می‌کنم در کنار برجام این کار هم در وجدان جمعی جامعه باقی می‌ماند.

وی افزود: مهمترین سرمایه انقلاب و مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی رضایت مردم است اما متاسفانه مردم ناراضی هستند. البته در ماجرای کرونا این نارضایتی با تلاش دولت و حاکمیت و مردم تا حدودی کم شده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: تجربه نشان می‌دهد که هر کشوری در دنیا که از ظرفیت کارشناسی بیشتری برخوردار بود عملکرد بهتری داشته است. اما باید گفت که ظرفیت کارشناسی دولت ضربه خورده است و اصل شایسته‌سالاری از قبل از دولت شما ضربه خورده و هرکاری که در این یک سال از این جهت انجام شود مهم است.

جلایی‌پور ادامه داد: توجه به انجمن‌های حرفه‌ای فوق‌العاده مهم است و جامعه ما هم مثل هر جامعه مدرن دیگری ریسکی است و در چنین شرایطی جامعه نیازمند تخصص، علم و کیفیت است.

وی در پایان گفت: پولی که دولت به شهروندان آسیب‌پذیر در بحران کرونا می‌دهد فقط پول رفع گرسنگی نیست. این پول یعنی دولت آنان را دیده، به آنان احترام می‌گذارد و به رسمیت می‌شناسد. پس این روند را تا پایان بحران ادامه دهید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا