خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شورایعالی امنیت ملی بررسی کند چه کسی باعث کاهش مشارکت شد»

علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت به رییس‌جمهور روحانی پیشنهاد کرد تا شورایعالی امنیت ملی بررسی کند چه کسی باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شد؟

به گزارش ایسنا، علی شکوری‌راد در دیدار سیاسیون با رییس‌ جمهور با بیان این‌که «همه می‌گویند برای توسعه باید سرمایه اقتصادی و سرمایه انسانی وجود داشته باشد»، اظهار کرد: الان در همین جمع شنیدیم که از هردوی این موارد نام برده شد و حتی برخی سرمایه اجتماعی را از این دو مهم‌تر دانستند و حالا هم از سرمایه نمادین سخن گفته می‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که ما در بخش سرمایه‌های نمادین و اجتماعی بیشتر آسیب را دیده‌ایم و اگر هم می‌خواهیم سرمایه اقتصادی و سرمایه انسانی وجود داشته باشد، باید سرمایه اجتماعی باشد که توسعه بتواند شکل بگیرند.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ادامه داد: وقتی یک سرمایه نمادین به نام قاسم سلیمانی به وجود آمد دیدیم که چقدر برای جامعه ما افزوده ایجاد کرد و ما چقدر داریم از آن بهره می‌بریم.

وی افزود: این‌گونه سرمایه‌های اجتماعی و کسانی مانند آقای خاتمی و نه فقط ایشان که در عرصه هنر هم افرادی مانند آقای شجریان یا حتی یک مجری ساده مثل عادل فردوسی پور که جوانان ما علاقه داشتند برنامه دوشنبه شب او را در تلویزیون تماشا کنند و این سرمایه اجتماعی را حذف می‌کنند؛  خسارت‌بار است.

شکوری‌راد تاکید کرد: باید در شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای برگزار کنید تا ببینید چه کسی موجب کاهش مشارکت در انتخابات شده است. این‌ها مسائلی است که پرداختن به آن برای مردم قوت قلب ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا