خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سند ملی موسیقی کشور تصویب شد

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی سند ملی موسیقی کشور به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی را که با بهره‌گیری از نظرات رهبری معظم انقلاب، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تایید و تصویب نهایی رساندند.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای‌عالی انقلابی فرهنگی که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، موضوع تعیین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان این شورا مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ضمن تشکر از خدمات خزعلی، فهیمه فرهمندپور با کسب اکثریت آرای اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به سمت رئیس جدید این شورا و همچنین عضو حقوقی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

در این جلسه همچنین ضمن تقدیر از خدمات و زحمات حداد عادل در سمت ریاست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، حجت‌الاسلام سید سعیدرضا عاملی به عنوان رئیس جدید این شورا منصوب شد.

انتصاب حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی با رای اکثریت اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به سمت دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با قدردانی از سید محمدجواد آل‌احمد دبیر سابق و سلامت‌پناه سرپرست شورای توسعه فرهنگ قرآنی، از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه همچنین سند ملی موسیقی کشور به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی که با بهره‌گیری از نظرات رهبری معظم انقلاب، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تایید و تصویب نهایی رسید.

با رای اکثریت اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه فرهنگستان علوم نیز اصلاح و دو بند «امکان ایجاد گروه‌های علمی جدید» و «سقف اعضای پیوسته فرهنگستان» به آن اضافه شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا