خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز قدس

حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ

«وَ قَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی‌الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» أسراء- ۴

در حالی که چند ماهی است ویروس منحوس کووید-۱۹ با منشاء خفاش، توجهات جهانی را به سوی خود جلب کرده است، در گوشه‌ای از این پهنه خاکی، سال‌هاست ملتی سربلند، با دستانی خالی اما قلب‌هایی پرامید، به مصاف ویروس شیطانی پلید-۱۹۴۸ با منشاء روباه پیر رفته‌اند و غده چرکین سرطانی منتج از این ویروس را چنان مهار کرده‌اند که رؤیای فراگستری از نیل تا فرات را فراموش کند.

اکنون بالغ بر هفت دهه است که قبله‌ی سیاسی مسلمین جهان، مسجدالاقصای شریف، توسط رژیم جعلی صهیونیستی گرفتار شده و رژیمی نامشروع به دلیل ضعف جامعه بین‌الملل و بر اساس حمایت آمریکا و اروپا و زمینه‌سازی دیکتاتورهای مرتجع منطقه‌ای بر بخش‌هایی از سرزمین‌های اسلامی شامات و فلسطین جولان می‌دهد و ملتی مظلوم، نسل در نسل برای بازگرداندن پاره تن جهان اسلام به پیکره اصلی و احیای کامل هویت تاریخی آن مجاهدت می‌کنند.

ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان و حق‌طلبان سراسر دنیا، امسال در شرایطی خود را برای اعلام همبستگی با ملت ستم‌کشیده فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آماده می‌کنند که هیاهوی جهانگیر بیماری کرونا باعث شده بسیاری از کشورها سر در گریبان خودخواهی فرو برند و آن‌گونه که شایسته است نتوانند انزجار خود را از ویروس وحشی به جا مانده از قرن بیستم فریاد بزنند.

از طرف دیگر، امسال نخستین سالی است که روز قدس بدون نفَس مسیحایی نفس مطمئنه فرمانده جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا می‌رسد، بدون شک روح بلند و ملکوتی سردار مقاومت نظاره‌گر حضور مقتدرانه مردم در پیگیری آرمان قدس شریف است و دعایش یاری گر تمامی آزادی خواهانی است که در این مسیر گام برمیدارند.

بر این اساس حزب ندای ایرانیان با اقتداء به بنیان‌گذار فرزانه جمهوری اسلامی، دفاع از پاره‌ی تن اسلام را وظیفه ملی و انسانی خود در هر شرایطی می‌داند و همانند تمام سال‌های گذشته حمایت اصولی خود را از سیاست رسمی جمهوری اسلامی مبنی بر بازگشت بدون قید و شرط آوارگان و برگزاری رفراندوم با حضور تمام شهروندان این سرزمین اعلام می‌دارد و به تأسی از رهبری انقلاب، مسئله‌ی محوری را رجحان خواست ملت فلسطین بر تمامی معادلات سیاسی می‌داند.

همچنین با عنایت به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر مبنای اصول انسان‌دوستانه، اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی درباره اسرای فلسطینی را مصداق جنایت جنگی دانسته و از مراجع رسمی و بین‌المللی، خواهان رسیدگی عاجل به گزارش‌های مطرح شده در این زمینه است.

حزب ندای ایرانیان با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این ایام، عملا برگزاری راهپیمایی به سیاق گذشته را امکان‌پذیر نمی‌داند. با این حال استفاده بیشتر از فضای مجازی به منظور انعکاس فریاد عدالت‌خواهی فلسطینیان را در وضعیت حاضر، راهکاری موثر دانسته و از تمامی هموندان خود و هم‌وطنان دیگر دعوت می‌نمایند با راه‌اندازی کمپین‌های مجازی، از این فضا به بهترین شکل استفاده نموده و منادی ندای حق‌خواهی مستضعفین و مظلومان جهان علی‌الخصوص مردم شریف فلسطین باشند.

امروز به مدد به وجود آمدن ابزارهای رسانه ای فراگیر و شبکه های اجتماعی ، مسئله فلسطین دیگر تنها رنج مسلمانان نیست، بلکه تبدیل به دغدغه مشترک آزادی خواهان و انسان دوستان در سراسر جهان از شرق دور تا خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آمریکا شده است و این خود نشانه ای روشن در جهت «آغازِ پایانِ رژیم نژاد پرست صهیونیستی است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا