خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عملیات نجات گروگان در گناوه

سردار واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر عامل آدم ربایی و نجات مرد ۲۷ ساله در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۲۷ ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها  که به سمت یکی از استان های همجوار بود را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، هر ۳ نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

به گزارش پلیس بوشهر، سردار واعظی اظهار کرد: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و عنوان کردند به علت اختلافات حساب مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هر ۳ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا