خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فهرست مشتریان پائو تورس طولانی‌تر شد؛‌ چلسی هم مدافع اسپانیایی را می‌خواهد

عملکرد درخشان پائو تورس از عوامل اصلی رسیدن ویارئال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده و این سبب شده تا فهرست مشتریان پائو تورس طولانی‌تر شود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از فابریتزیو رومانو، بعد از منچسترسیتی و منچستریونایتد، حالا چلسی هم بعد از پیوستن آنتونیو رودیگر به رئال به صف مشتریان پائو تورس اضافه شده است.

تورس طی فصل جاری از مهمترین عناصر تیم اونای امری در لالیگا و به خصوص لیگ قهرمانان اروپا بوده و با عملکرد درخشان خود برابر یوونتوس و بایرن مونیخ، زمینه‌ساز صعود تیم اسپانیایی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد.

حالا سه تیم مطرح و قدرتمند لیگ برتر جزیره یعنی منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مدافع اسپانیایی و 25 ساله در تابستان پیش رو در رقابت هستند.

در حالی که تورس در حال حاضر بر بازی برگشت تیمش برابر لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان متمرکز شده است، این بازیکن 25 ساله به احتمال زیاد در تابستان پیش‌رو، ویارئال را ترک می‌کند.

بند آزادسازی مدافع اسپانیایی در قراردادی که با ویارئال دارد 60 میلیون یورو است و این سبب شده تا سه تیم انگلیسی از مشتریان مهم او باشند البته که شایعاتی درباره علاقه بارسا به تورس هم مطرح شده است.

تورس در این فصل 39 بار در همه رقابت‌ها برای تیم اونای امری به میدان رفته و نمایش‌های درخشانی در لیگ قهرمانا اروپا در ترکیب زیردریایی‌های زرد داشته است. توماس توخل سرمربی چلسی حالا بعد از پیوستن رودیگر به رئال مادرید، تورس را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا