خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آرزوهای تهرانی‌ها – شنبه ساعت ۴

زهرا نژادبهرام، عضو هیئت رئیسه‌ی شورای شهر تهران، شنبه ساعت ۴ بعدازظهر در مصاحبه با انصاف نیوز که به صورت زنده پخش خواهد شد، به پرسش‌ها درباره‌ی امکان ثبت آرزوهای تهرانی‌ها پاسخ می‌دهد.

آدرس پخش زده از صفحه‌ی اینستاانصاف، صفحه‌ی دوم انصاف نیوز در اینستاگرام:

www.instagram.com/instaensaf


خانم نژادبهرام چند روز پیش با اشاره به امکان ثبت آرزوهای تهرانی‌ها در سایت «تهران من» گفت:

شهروندان تهرانی می‌توانند آرزوهای خود را از طریق سامانه «تهران من» ثبت کنند و از این طریق در توسعه محلات و شهر خود مشارکت داشته باشند.

کمپین آرزوها پویشی با هدف اعتمادسازی میان شهروندان و مدیریت شهری است که علاوه بر توسعه محلات بر مبنای نظر شهروندان آموزش شهروندی را نیز به همراه خواهد داشت.

تا کنون مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری بسیار محدود بوده و این کمپین فرصتی را فراهم می‌کند که ظرفیت‌های تهران را بر اساس نظر شهروندان ارتقاء دهد.

آرزویی که در فضای مجازی و در سایت تهران من بیشترین درخواست یا لایک را داشته باشد مدیریت شهری به دنبال تحقق آن می‌رود و از شهروندان خواستاریم که در انجام این کمپین مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز محترم . شما و خانم نژادبهرام مشاهده کردید بالاترین و بیشترین آرزوی مردم ( حداقل شرکت کنندگان در نظر سنجی ) ،… است .درچنین فضایی ، هیچگونه اعتماد فیمابین مردم و سازمان های مسئول و بخصوص با مسئولان کشوری ، بوجود نمی اید .از شما ممنونم که با حسن نیتی که درنظرسنجی داشتید ، نظر واقعی مردم را فهمیدید .فکری بحال خودتان کنید و از این … بدنام و دشمن مردم دوری کنید تا گرفتار بدنامی نشوید .اوایل انقلاب ساواکی بودن خیلی بدنامی داشت اما مردم تحمل میکردند .الان که وابسته بودن به ساختار غارت و جنایت و جهالت ، بسیار ننگین است .خیلی ها باید خودشان ، خودشان را بکشند تا چشم شان به حداقل به چشم خانواده خودشان نیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا