خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: همواره از نظرات لاریجانی استفاده کردیم

«سیدابراهیم رئیسی»، رییس قوه قضاییه در سخنانی با تجلیل از دلسوزی و همت دکتر لاریجانی نسبت به اقدامات جمعی سه قوه، گفت:همواره در جلسات از نظرات و دلسوزی و همت دکتر لاریجانی نسبت به یک کار جمعی که بین سه قوا در حال انجام است، استفاده کردیم. درست است که دولت در خط مقدم قرار دارد، اما این جلسه با اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای همکاری قوا برای ساماندهی کارهای اقتصادی به وجود آمد.

به گزارش خبرآنلاین رئیس قوه قضاییه افزود: از تلاش های دکتر لاریجانی که البته از سابق با دیدگاه ها، نظرات وتلاش های ایشان آشنایی داشتیم ولی در این یکسال و اندی از نزدیک با هم همکاری داشتیم تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حقیقت برای همکاری قوا در راستای تسهیل در اقدامات اقتصادی ایجاد شد تا این مجموعه بتواند علیرغم خواست دشمنان که با فتنه‌انگیزی به دنبال چوب‌انداختن در چرخ اقتصاد کشور هستند، مسایل اقتصادی را سامان دهد.

رئیس قوه قضائیه افزود: خوشبختانه قوای سه‌گانه تاکنون همکاری مثبتی با هم داشتند و تلاش بر این است که علیرغم خواست دشمنان مسایل اقتصادی کشور به پیش رفته و امور مردم تسهیل شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا