خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ما انتظار 13 به 17 را داشتیم اما نه همه لیست را»

«امکانات و نفرات دولتی در پیروزی سی نفر تهران نقش بسزایی داشته است. این که دولت دقیقا یک روز مانده به انتخابات پول هنگفتی برای تامین اجتماعی در اختیار [سازمان] تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش قراردهد، هرچند نفس کار درست بوده و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی به این مبالغ نیاز داشته اند اما از این مساله استفاده ی ابزاری و سیاسی شده است و امکانات دولتی برای لیست تهران یک امتیاز محسوب می شد.»

به گزارش انصاف نیوز، این بخشی از گفت و گوی اسماعیل کوثری نماینده مجلس نهم با سایت تابناک تهران است که موفق به کسب رای لازم برای ورود به مجلس دهم نشد.

او در ادامه این گفت و گو می افزاید: این که آقای حداد عادل در تهران ابتدا نفر سوم بوده بعد هفتم شده و سپس به سی و یکم رسیده، قابل تامل است و جای بررسی دارد. هرچند ما خلق این حماسه را به مردم تبریک و به برگزار کنندگان انتخابات چه اجرایی و چه نظارتی دست مریزاد می گوییم اما این مساله را نیز در نظر باید داشت.

کوثری گفت: به طور کلی انتظار این روند را در انتخابات تهران نداشتیم. ما انتظار 18 به 12 و یا 13 به 17 را داشتیم اما نه همه لیست را! در هر صورت این مردم هستند که حرف آخر را می زنند و تعیین کننده هستند و ما هم به رای مردم احترام می گذاریم. چرا که مردم به مشارکت خود سبب سربلندی نظام شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا