خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آنقدر که به فکر بازگشایی بازار و پاساژ بودند به فکر مساجد نبودند»

امام جمعه موقت ورامین می‌گوید: آنقدر که برخی مسئولان به فکر رستوران‌ها و پاساژها و بازارها بودند فکر مراکز معنوی و مساجد نبودند و ای کاش زودتر با نگاه کارشناسانه و منطقی و با رعایت اصول بهداشتی جماعات مؤمنی ن برپا می‌شد و نیاز معنوی مردم تأمین می‌شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر با تقدیر از کسانی که جهت تنظیم شعائر در ماه مبارک رمضان تلاش کردند اظهار داشت: اگرچه ما از فیض نمازهای جماعت و جمعه و هیأت مذهبی محروم بودیم ولی عده‌ای با استفاده از فرصت فضای مجازی برای ارائه خطابه و مداحی و امثال آن تلاش کردند که باید از آنان تشکر کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه موضوع برگزاری نماز جماعت مساجد از دغدغه‌های اصلی مردم مؤمن بوده است، افزود: اگرچه بارها گفته شده است طبق امر رهبر تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بوده و هستیم ولی تلقی افکار عمومی این بود که آنقدر که برخی مسئولان به فکر رستوران‌ها و پاساژها و بازارها بودند فکر مراکز معنوی و مساجد نبودند و ای کاش زودتر با نگاه کارشناسانه و منطقی و با رعایت اصول بهداشتی جماعات مؤمنی ن برپا می‌شد و نیاز معنوی مردم تأمین می‌شد.

وی بیان کرد: از گروه‌های جهادی که با اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه به یاری مردم شتافتند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم، حقیقتاً این فرمایش رهبر و اطاعت مردم از الطاف الهی بود که متن مردم به یاری آسیب دیدگان از کرونا شتافتند و با الطاف الهی قدم‌های مؤثری برداشتند و گروه‌های جهادی، موکب‌های اربعینی، بسیجیان و مساجد و خیرین در این رزمایش شرکت کردند.

امام جمعه موقت با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات گفت: در این رابطه ذکر ۲ نکته مهم است اول اینکه گروه‌های جهادی و خیرین که همیشه در همه صحنه‌ها حضور دارند و تلاش کردند اما گویا از شهر خودمان و حاشیه شهر غافل بوده ایم، ما وظیفه داریم به حاشیه‌های شهر توجه کنیم و باید در طول سال برای مردم محروم قدم‌های مؤثری را برداریم و نکته دوم خطاب به مسئولان است که ورامین فقط چند میدان اصلی و خیابان‌های اصلی شهر نیست و برخی صحنه‌ها در حاشیه شهر درد آور و مایه سرافکندگی ما است و باید محرومیت‌های اقتصادی و فرهنگی و عمرانی این مناطق دیده شود.

محمودی با سخنان رهبر برای روز جهانی قدس و مسئله فلسطین اشاره کرد و بیان کرد: این سخنان بسیار ارزشمند و راهگشا بود و البته امروز ملت فلسطین هم از آگاهی بالایی برخوردار هستند و هم به سلاح دست یافته اند و دستشان خالی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اسرائیل که تا دیروز شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروز در میان دیوارهای بتونی محبوس شده و حتی در درون سرزمین‌های اشغالی توسط یهودی‌ها زیر سوال است، جبهه مقاومت خواب راحت را از چشمان رهبران پلید صهیونیست ربوده است و موشک‌های حزب الله و پروژه جبهه مقاومت بر علیه گروه‌های تکفیری و داعش تمام معادلات را به هم ریخته است، لذا اسرائیل برای مرگ آماده کند.

وی با اشاره به رخدادهای مهم خرداد بیان کرد: سوم خرداد روز فتح خرمشهر است که به روح شهدا درود می‌فرستیم و ورامین در این عملیات ۴۵ شهید و یکصد جانباز تقدیم کرده است و ما معتقد هستیم همانگونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، قدس را هم خدا آزاد می‌کند. امروز پرچم ایران در ونزوئلا به اهتزاز در آورده شده و کشتی‌های نفتی ایران با کمال اقتدار و با پرچم ایران به سوی ونزوئلا در حال حرکت هستند. آمریکا جرأت تعرض ندارد، این کار خدا و عظمت روح سردار سلیمانی است.

محمودی با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد هستیم بیان کرد: بر روح امام بت شکن درود می‌فرستیم و در برابر روح شهدای ۱۵ خرداد ادای احترام می‌کنیم، شهر ما شهر کفن پوشان ۱۵ خرداد است و باید مراقب باشیم که دست‌هایی در کار است که این فرهنگ دینی و انقلابی را کمرنگ کنند و در فضای مجازی با مطالب موهن و زشت برخی آدم‌های بی هویت این فرهنگ را بی ارزش می‌کنند و در این زمینه مردم و جوانان باید هوشیار و مسئولین نیز با قاطعیت با این اراذل و اوباش رسانه‌ای برخورد کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا