خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فوتوشاپ «شهرزاد» ادامه دارد

سه ماه پس از فوتوشاپ موهای ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد در روزنامه ی ایران، حالا یک روزنامه ی ورزشی در صفحه ی اول خود او را به شکل عجیبی فوتوشاپ کرده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در فوتوشاپ جدید موهای ترانه علیدوستی در عکسی مربوط به رونمایی از سریال شهرزاد در چندین ماه پیش، با طرح مشابه «بُته‌جـِقّه» پوشانده شده که در نوع خود بی سابقه است. معمولا صداوسیما جاهایی را که بخواهد بپوشاند یک دست سیاه یا به رنک زمینه اش در می آورد.

البته در آذرماه که روزنامه ی ایران دست به فوتوشاپ حجاب سه بازیگر این سریال زد، از رنگ های مختلفی استفاده کرده بود، از جمله طرحی که شبیه طرح پارچه ی روسری «پریناز ایزدیار» دیگر بازیگر سریال شهرزاد بود که در آن عکس در کنار علیدوستی نشسته بود.

فوتوشاپ عکس «شهرزاد» در روزنامه ی ایران که خیلی ساده تر از فوتوشاپ این بار روزنامه ی «هدف» بود، جنجالی شد. اولین واکنش را خود ترانه علیدوستی به آن نشان داده بود که در اینستاگرام با گذاشتن تصویر سانسور شده، نوشت: «جایزه بهترین تکنیسین فتوشاپ تقدیم می شود به:…»

45555556

روزنامه ی ایران فردای آن روز ضمن انتشار عکس اصلی، نوشت:
«روز سه شنبه سوم آذر در صفحه ۲۳ روزنامه ایران، گزارش نشست خبری عوامل سریال «شهرزاد» به عنوان خبر اصلی صفحه منتشر شده بود و دو تصویر نیز از این نشست خبری در این گزارش درج شده بود؛ متأسفانه در دقایق پایانی ارسال روزنامه به لیتوگرافی، خطایی سهوی در اصلاح تصاویر خانم‌ها ترانه علیدوستی، پریناز ایزد یار و گلاره عباسی از سوی پردازشگر تصاویر صورت گرفت که در اینجا از این بازیگران عذرخواهی کرده و مراتب تأسف خود را از این خطای سهوی اعلام می‌داریم. باور داریم که سریال «شهرزاد» یکی از موفق ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که توانسته است مخاطبان زیادی را نیز به دست آورد و از همین رو در آینده‌ای نزدیک به تفصیل درباره این سریال در قالب گفت‌و‌گو و گزارش، صفحاتی در روزنامه ایران اختصاص خواهد یافت».

45555551

این بار روزنامه ی هدف عکسی از ترانه علیدوستی به همراه پدرش حمید علیدوستی بازیکن تیم ملی فوتبال را عکس یک روزنامه کرده با این تیتر که: «حمایت ترانه علیدوستی از پدرش: هم بهترین مهاجم بعد از انقلاب هم بهترین پدر در همه تاریخ».

45555552

45555553

عکسی که این روزنامه انتخاب کرده و فوتوشاپ شده است، مربوط به رونمایی از سریال شهرزاد است که با مقایسه ی آن و عکس اصلی، نحوه ی فوتوشاپ کاملا مشخص است.

45555554

عکسی از زاویه ای دیگر در همان محل را خبرگزاری اصولگرای تسنیم نیز منتشر کرده است و به نظر می رسد که روزنامه ی هدف حساسیتی مضاعف بر روی حجاب این بازیگر نشان داده است، در حالی که حجاب شهرزاد در خود سریال نیز چندان تفاوتی با این عکس ها ندارد.

هر چند در این باره اختلاف نظرهایی وجود دارد و برخی معتقدند که به دلیل نوع حجاب او، روزنامه حق داشته است که دست به فوتوشاپ بزند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حالا فکر کردی خانم علیدوستی رو با اون شراره های آتیشش نشون دادی هنر کردی مسلمان دغدغه مند؟ دنبال زیر بغل ماری فکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا