خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه ای به استاندار فارس: حامیان «امید» را ناامید نکند!

استاندار فارس گفته است که با اینکه تلاش ها و فشارهای زیادی از سوی عده ای بر علیه ایشون شده است اما برای مدیریت استان تلاش و کارآیی و سلامت مدیران مهم است نه جناح سیاسی آنان که در این راستا رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش زیادی را در فارس داشته است.

یکی از مخاطبان انصاف نیوز در این باره یادداشتی را خطاب به استاندار فارس نوشته که در پی می آید:

در نشست خبری استاندار فارس با اصحاب رسانه مهندس افشانی در پاسخ به سوال چند باره ی یکی از حضار مبنی بر ادعای تخلف انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فقط سکوت کرد. این سکوت در حالی بود که آقای استاندار در صحبت هایشان تاکید زیادی بر اجرای دقیق قانون داشتند.

دکتر شاهین محمد صادقی نامزد اصولگرای انتخابات مجلس در شیراز یک روز قبل از شروع زمان قانونی تبلیغات در یک برنامه ی مذهبی و غیر سیاسی که متولی آن یک تشکل غیر سیاسی بوده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور یافته و به سخنرانی پرداخته است.

مجوز اجرای چنین برنامه هایی توسط هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی که ریاست آن بر عهده ی رییس دانشگاه است، صورت می گیرد.

همچنین در خلال برنامه، مهندس «افشانی» استاندار فارس ضمن دفاع از دکتر ایمانیه رییس اصولگرا و منتسب به جبهه ی پایداری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرده که با وجود همه ی فشارها برای برداشتن ایشان، او به کار خود ادامه خواهد داد و برنامه ای برای تغییر وی وجود ندارد.

آقای استاندار! وقتی آقایان مصباح و یزدی و حداد و ظل انوارها می روند، دیگر اینان عددی در برابر خواست و اراده ی مردم نیستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا