خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ حیاتی به واکنش‌ها به «ابراز ارادت» به ابی

انتشار ویدئویی از مصاحبه‌ی یک برنامه‌ی اینترنتی با محمدرضا حیاتی، گوینده‌ی خبر در روزهای اخیر جنجالی شد و واکنش‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش انصاف نیوز آقای حیاتی در بخشی از این مصاحبه از ارادت خود به ابراهیم حامدی (ابی) می‌گوید. اظهاراتی که واکنش‌های مثبت و منفی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

این گوینده‌ی خبر صداوسیما در پاسخ به این واکنش‌ها ویدئوی تازه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرده است که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

«سلام دوستان عزیز

محمدرضا حیاتی هستم، خدمتگزار شما در عرصه‌‌ی رسانه
با عرض تبریک‌ فرا رسیدن عید سعید فطر

مصاحبه‌ای از بنده در فضای مجازی منتشر شده بود که در قسمتی از آن سوال کرده بودند از جدال لفظی بین آقای محسن چاوشی، خواننده‌ی خوب کشورمان و یکی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور و بنده هیچ‌ اطلاعی از دلیل و محتوا و‌ اصل و ریشه‌ی جدال لفظی این دو خواننده‌ی خوب کشورمان نداشتم. و در پاسخ اظهار داشته بودم از آن خواننده من خاطره دارم و هم به صدای او علاقه دارم و هم به ترانه‌های آقای محسن چاوشی. و در آن بخش از مصاحبه صرفاً به ذکر خاطرات آن خواننده ایرانی خارج از کشور پرداختم و اصل و ریشه‌ی ماجرا را نمی‌دانستم.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که ما در سرزمینی و در کشوری متولد شدیم، بزرگ شدیم و رشد کردیم و نفس کشیدیم که همیشه یاد مولا علی (علیه السلام) و سیره و روش و‌ منش مولا علی‌ بن ابیطالب راه و روش ما بوده و هست و خواهد بود و جز این هم انتظاری نیست.

متشکرم از شما»

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا