خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قدردانی ظریف از «خدمات ارزشمند و بی نظیر» لاریجانی

«جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران در پیامی نوشت: از نقش برجسته ریاست محترم مجلس، برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که با درایت و تدبیر در همه عرصه‌ها و به ویژه در حوزه سیاست خارجی منشا خدمات فراوان به کشور و مردم هوشیار ایران بودند بسیار ارزشمند و بی نظیر بوده است سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، ظریف در پست اینستاگرامی نوشت: در آستانه افتتاح مجلس یازدهم و ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان محترم مجلس جدید، لازم می‌دانم از همکاری، همفکری، حمایت و نقدهای مشفقانه خواهران و برادران گرامی در مجلس دهم سپاسگزاری کرده و برای همه آنها آرزوی توفیق بیشتر نمایم.

وزیر امورخارجه تاکید کرد: در این نقش برجسته ریاست محترم مجلس، برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که با درایت و تدبیر در همه عرصه‌ها و به ویژه در حوزه سیاست خارجی منشا خدمات فراوان به کشور و مردم هوشیار ایران بودند بسیار ارزشمند و بی نظیر بوده است. از خداوند منان مزید توفیقات این بزرگمرد فداکار، ایران دوست، خردورز، دوراندیش و کاردان را مسئلت دارم.

شایان ذکر است که مجلس یازدهم روز هشتم خرداد ماه سال 1399 کار خود را رسما آغاز می‌کند و به طور معمول تا یک روز پیش از آغاز به کار مجلس جدید، مجلس پیشین به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا