خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر نظر رئیسی درباره‌ی ابقای استاندارانی که عملکردشان مثبت بود؟!

معاون پارلمانی دولت سیزدهم می‌گوید: اوایل آغاز به کار دولت صحبت هایی مبنی بر ابقای برخی استانداران که عملکردشان مثبت بوده مطرح بود اما تصمیم گرفته شد تغییر انجام شود و مردم احساس تحول داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی شامگاه شنبه در گردهمایی نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به مشکلات عدیده کشور در زمان تحویل دولت تصریح کرد: مشکلات زیادی از جمله قطعی برق و شیوع گسترده کرونا را در ابتدای دولت داشتیم اما در همین مدت اقدامات شاخص و ارزنده ای انجام شده است.

سیدمحمد حسینی

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی گوش شنوا دارد تصریح کرد: رییس جمهوری حرف های همگان را می شنود و بر آن مبنا تصمیم می گیرد.

حسینی ادامه داد: برخی امور در کشور رها شده بود اما بتدریج در حال فعالیت هستیم و دولت آیت الله رییسی با شدت و جدیت پیگیر کارهاست.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات وین تصریح کرد: بحث منطقی و استدلال کردیم اما طرف غربی دچار انفعال شده است و زمانی که در مقابل غربی ها بایستیم باید همه جوانب را در نظر گرفت.

وی با اشاره به مشکلات خشکسالی و بحران آب بیان کرد: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده است اما دولت می‌گوید ما در کنار شما و از این وضعیت ناراحت هستیم و همه تلاش مان را شبانه روز برای حل مسائل به کار می گیرد.

حسینی تاکید کرد: در عرصه جهانی نیز همکاری با همسایگان و دیگر کشورها را دنبال می کنیم و توفیقات خوبی هم به دست آورده ایم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری همچنین درباره تغییرات مدیریتی در کشور گفت: اوایل آغاز به کار دولت صحبت هایی مبنی بر ابقای برخی استانداران که عملکردشان مثبت بوده مطرح بود اما تصمیم گرفته شد تغییر انجام شود و مردم احساس تحول داشته باشند.

وی تاکید کرد: خود آقای رییسی هم بارها در جلسات تاکید کردند که تغییرات را انجام دهید و حالت بلاتکلیفی معنا و مفهومی ندارد و به کشور آسیب می زند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به زمان‌بر بودن تغییرات در دولت بیان کرد: باید تغییرات با دقت و احتیاط بیشتری انجام شود؛ همچنین نگاه صرف سیاسی برای انتخاب افراد نبوده است.

وی ملاک انتخاب افراد برای تصدی پست را در دولت سیزدهم از جمله عدالتخواهی، ضد فساد بودن و ساده زیستی برشمرد و اظهار داشت: کسی که در دولت بخواهد کار کند باید پاک باشد و در تعارض منافع، منافع خودش را به منافع ملی ترجیح ندهد.

حسینی گفت: نقاط قوت، ضعف و سوابق افراد در هایت دولت بررسی می شود و ما می خواهیم مطمئن باشیم یک انسان ولایی و مردمی کارها را در مدیریت ها پیش ببرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: عزیزانی که تلاش کردید و در انتخابات پای کار آمدید، ناامید نباشید؛ کارهای بزرگی انجام شده و ضعف ها را باید برطرف کنیم.

وی خطاب به نیروهای انقلاب اظهارداشت: توقع داریم با عزم و اراده از دولت حمایت کنید زیرا در همین مدت سه ماه برخی نسبت به دولت زبانشان باز شده و پادویی آمریکا و غرب را می کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: خواسته های شما را به دولت منتقل خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا