خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی اسپانیا و کاستاریکا امروز از ساعت ‍۱۹:۳۰ به وقت ایران در استادیوم الثمامه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ‍۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ‍۱۴۰۱

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ۱۴۰۱

اسپانیای احیا شده با لوییز انریکه بعد از چند تورنمنت ناموفق، حالا با نسل جذابی از ستارگان جوان خود پا به قطر گذاشته و می‌تواند از مدعیان مهم جام قهرمانی باشد. آن‌ها به عنوان تیم هفتم رده‌بندی فیفا، در ۵ بازی آخر خود اردن، پرتغال، چک و سوییس را شکست داده و به سوییس باخته‌اند.

کاستاریکا به عنوان تیم رنکینگ ۳‍۱ام فیفا در ۵ بازی آخر خود ۳ برد برابر نیجریه، نیوزیلند و مارتینک، ۱ تساوی با کره جنوبی و یک شکست برابر پاناما ثبت کرده است.

دو تیم پیش از این هم سه بار در سه بازی دوستانه در سالیان ۲۰۱۱ُ ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای اسپانیا و ‍۱ تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و کاستاریکا ۲ آذر ‍۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا