خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجلس انقلابی و این همه شائبه؟

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

پس از آنکه آقای میرسلیم از رشوه 65میلیاردی یک مقام اجرایی به رئیس وقت کمیسیون[…] با هدف معلق کردن تحقیق و تفحص خبر داد، مخالفان آقای قالیباف، او را هدف گرفته و اتهام وارده را متوجه وی دانسته اند.

شایسته است آقای میرسلیم به منظور شفاف شدن موضوع و جلوگیری از اتهامات بیجا، اسناد ادعای خود و فرد مورد نظرش را مشخص کند.

یقینا اگر چنین اتهامی درست باشد ریاست محترم قوه قضاییه بدون فوت وقت، دستور بررسی موضوع را خواهند داد و آقای قالیباف نیز، از حضور در مجلس به عنوان نماینده استعفا خواهد کرد.

اجازه ندهیم مجلسی که عده ای اسمش را انقلابی گذاشته اند، با اینهمه شائبه و شایعه تشکیل شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مهاجری عزیز ، گمان می کنم شما از سابقون بازمانده از نسل خوبان و پاکانی هستید که بسان اصحاب کهف از دگردیسی روزگار مصون مانده اید ، دیگر دوستانتان یا به جرم عدم همسان سازی خود با نسل و فرهنگ جدید منقرض شدند یا برای از رونق نیفتادن سکه هایشان با روزگار همسو گردیدند ، آب خیلی وقت است از سر دین و فرهنگ و اقتصاد و مابقی قضایای دیگر این مملکت گذشته و دیگر این رقم ها و اختلاس ها و بده بستان ها و خون ریختن ها رگ گردن هیچ غیرتمندی را برنمی انگیزد ، برای حفظ ایمانت در همان غار بمان .

  2. هروقت دو رییس قوه قضاییه که مثلا باید سمبل راستگویی وعدالت باشند یکدیگر را به دزدی وفساد متهم میکنند..بعد هم همدیگر را میستایند ..معلوم شد کدامشان راست گفت ودیگری دروغ……انوقت به رییس مجلس ذیل امور بپردازید…..دراین دیار همه چیز امتحان شد…….از صدر تا ذیل از اول تا حالا….کارنامه های شان را قدری بالا ببرند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا