خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گل مسی به کروز آزول + فیلم | شروع رویایی لیونل مسی با لباس اینترمیامی

گل مسی به کروز آزول در دقیقه 94 اولین دیدار اینترمیامی در تورنمنت لیگزکاپ آمریکای شمالی شروعی دراماتیک را برای او در آمریکا رقم زد.

به گزارش انصاف ورزشی، بامداد امروز اولین دیدار لیونل مسی با لباس اینترمیامی ایالات متحده آمریکا برگزار شد که این نابغه آرژانتینی با گل زیبای خود در دقیقه 94 بازی سبب‌ساز پیروزی 2 بر 1 و دراماتیک صورتی‌ها در اولین دیدار لیگرکاپ 2023 شد.

این گل که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید سبب لحساساتی شدن هواداران حاضر در استادیوم و دیوید بکام مالک اینترمیامی و استاد مسلم ضربات ایستگاهی شد که در ادامه تصاویر این گل را تماشا می‌کنید.

گل مسی به کروز آزول

گل مسی به کروز آزول | شروع رویایی لیونل مسی با لباس اینترمیامی

گفتنی است لیگرکاپ 2023 مسابقاتی با حضور 47 تیم از ایالات متحده آمریکا، مکزیک و کانادا است که با توجه به حضور تیم‌های کانادایی در لیگ ام ال اس عملا این مسابقات بین لیگ آمریکا و لیگ مکزیک است؛ قهرمانان فصل قبل دو لیگ یعنی لس آنجلس اف سی آمریکا و پاچوکا مکزیک در مرحله یک شانزدهم هستند و دیگر تیم‌ها باید بتوانند در جایگاه اول و دوم گروه‌های پانزده‌گانه قرار بگیرند.

تیم فوتبال اینترمیامی با کروز آزول مکزیک و آتلانتا یونایتد آمریکا همگروه است و این گل مسی به کروز آزول و پیروزی دراماتیک صورتی‌ها راه را برای صعود آن‌ها به جمع 32 تیم هموار کرده است.

اینتر میامی در MLS شرایطی خوبی ندارد اما به جام حذفی و همین لیگزکاپ امیدوار ایت هرچند همچنان امید کمی برای صعود این تیم به پلی آف لیگ ام ال اس نیز خصوصا با حضور مسی، بوسکتس و آلبا وجود دارد.

به هر روی شروع لیونل مسی در فوتبال آمریکا بسیار رویایی بود و باید دید آیا در ادامه نیز این نابغه آرژانتینی در آمریکا موفق خواهد بود یا خیر.

گل مسی به کروز آزول + فیلم | شروع رویایی لیونل مسی با لباس اینترمیامی
گل مسی به کروز آزول | شروع رویایی لیونل مسی با لباس اینترمیامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا