خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش «علیخانی» به «شوخی!» قاضی‌پور: شکایت می‌کنم

شیخ قدرت الله علیخانی درباره ادعای نادر قاضی پور درباره شوخی با خود [لینک] گفت: این سخنان کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می شود تا اینگونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغی و اظهارات توهین آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.

این نماینده ادوار مجلس در گفتگو با نواندیش افزود: با توجه به اظهارات سخیف این فرد و بازتاب منفی آن در جامعه از جمله اعتراض بانوان محترم و نیز امام جمعه محترم ارومیه شایسته است مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی همچنین گفت: افزایش حضور جوانان و بانوان در مجلس شورای اسلامی جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و یکی از دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند است.

حجت الاسلام و المسلمین علیخانی در واکنش به اظهارات منتشر شده از جانب نادر قاضی پور نماینده فعلی ارومیه و بیان برخی تعابیر زشت و زننده در ارتباط با حضور بانوان در مجلس، ضمن اشاره به سخنان امام راحل خمینی مبنی بر اینکه «زن باید در سرنوشت خودش دخالت داشته باشد…» ، «…زنها هم باید در فعالیت های اجتماعی و سیاسی همدوش مردها باشند» و «باید همه زنها و همه مردها در مسایل اجتماعی، در مسایل سیاسی وارد باشند و ناظر باشند»، افزود: جای تاسف است که برخی با نادیده گرفتن اهداف و آرمان های نظام و انقلاب و برای دستیابی به پیروزی های مقطعی و کوتاه مدت، به موضوعات قومیتی و جنسیتی متوسل می شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نظر شما ، این حرفهای قاضی پور ، شوخی بود ؟!!!!!! عنوان را با بی انصافی انتخاب کرده اید!!!! از شنیدن جملات یک نماینده مجلس شورای (اسلامی!!!!) واقعا از خودم شرمنده شدم که همزبان ایشان هستم. ایشان با این جملات ننگ ترک زبانها هستند. واقعا به نظر شما، شوخی، حد و مرز ندارد؟!!!!!!

    1. قوه محترم قضاییه شکایت میکنند،درمجلس شورای اسلامی هم گروهی ازنمایندگان بررفتارواخلاق بقیه نمایندگان مجلس نظارت دارندکسی شکایتی داشت موردبررسی ورسیدگی فرا میگیرد،برای ورودبه مجلس هم باید مورد تایید مجلس قرار بگیره به شورای نگهبان هم میتونه شکایت بکنند رسیدگی میشود

  2. بنده به دلرحمی معروفم حتی گاهی اوقات بجای کشتن مگس ! آنها را گرفته وبه داخل حیاط منزل میاندازم اما با دیدن فیلم کامل سخنان ایشان ……………فقط یه توجیه میتوانم بیاورم ایشان یا مست بودند یا مواد مصرف کرده بودند والا بهتر از این وبیشتر از این نمیتوان در عرصه داخلی وخارجی به اسلام ونظام ومقام معظم رهبری ضربه زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا