خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قالیباف رییس مجلس شد [+اسامی هیئت رئیسه]

منتخبان مجلس در دومین جلسه علنی مجلس یازدهم رئیس و ۱۱ عضو هیأت رئیسه مجلس برای سال اول کاری را انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه علنی مجلس یازدهم امروز پنج‌شنبه برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دائم برای یک سال آینده تشکیل شد.

در ابتدا برگزاری انتخاب رئیس مجلس در دستور کار قرار گرفت و محمدباقر قالیباف توانست با کسب ۲۳۰ رأی ریاست مجلس یازدهم را بر عهده گیرد.

همچنین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مشهد و اردبیل به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند. غیر از این دو نفر فردی کاندیدای نایب رئیسی نشده بود.

در ادامه، انتخابات برای تعیین 6 دبیر هیأت رئیسه برگزار شد که سید ناصر موسوی لارگانی، احمد امیرآبادی فراهانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، روح الله متفکر آزاد،‌ علی کریمی فیروزجایی و سیدمحسن دهنوی تعیین شدند.

منتخبان 3 ناظر را انتخاب کردند که شامل محمدحسین فرهنگی، علیرضا سلیمی و محسن پیرهادی را به عنوان ناظران هیأت رئیسه تعیین کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مبارکش باشد . اما هیچ برازنده اش نیست چون اکثریت جامعه می دانند که در شهرداری تهران چه ها کرده بود و لی هیچ کجا جوابگو نبود . در همین مجلسی که حالا ریاستش را به دست گرفته با لابی گری تحقیق و تفحص از شهرداری را ار کار انداخت . بی خیال رئیس مجلس امیرمومنان نیست که انتظار پاک دستی داشته باشیم . بر اریکه قدرت نشستن با هزاران ترفند و دوز و کلک در مملکت مدعی اسلامیت حقیقتا نوبر است . هرچقدر می توانید …. برسر کنید و تا صبح …….بگویید .

  2. مردم تو اینا فقط علی کریمی رو میشناسن : فوتبالیست خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا